خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر:

جشنواره انار اشرف اعتبار ویژه ای می طلبد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۵۵۰

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت:جشنواره انار اشرف به عنوان تنها جشنواره بزرگ شهرستان بهشهر اعتبار ویژه ای به صورت متمرکز می طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهشهر در دومین جلسه هم اندیشی و هماهنگی  برگزاری جشنواره انار اشرف اظهار کرد: جشنواره فرهنگی – هنری واقتصادی انار اشرف جشنواره ای محوری در شرق مازندران است که با عنوان مهارت سنّتی تهیه ی ربّ انار اشرف البلاد (بهشهر) از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ثبت شد.

مسعود فلاح گفت: برای برگزاری پنجمین دوره جشنواره انار اشرف از تمام ظرفیت های شهرستانی استفاده می شود  و بخشی از کار بر عهده انجمن های ثبت شده و فعال شهرستان قرار می گیرد تا با اجرای برنامه های متنوع  فرهنگی و هنری  در برگزاری  هرچه بهتر این جشنواره کمک کنند.

وی ادامه داد:  جشنواره ها فرصتی برای معرفی شهرستان و توسعه گردشگری است که بایست تراز جشنواره انار اشرف را ارتقا داد.

دبیر پنجمین دوره جشنواره انار اشرف بیان کرد: برگزاری هر جشنواره ای استاندارد تعریف شده ای دارد ودبیرخانه جشنواره، ضوابط را تعیین می کند چنانچه شهری خواهان برگزاری جشنواره است باید از مجرای دبیرخانه واردشود تا کارها با اصول و ضوابط پیش رود.

فلاح بر وحدت و هماهنگی همه دستگاه ها در برگزاری جشنواره تاکید کرد و افزود: جشنواره انار اشرف به عنوان تنها جشنواره بزرگ شهرستان بهشهر اعتبار ویژه ای به صورت متمرکز می طلبد و این منابع مالی باید تامین شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشنواره ای قابل قبول در ابتدا باید برای آن ارزش و جایگاهی درنظر گرفت و  اتحاد و هماهنگی مدیران و فراهم کردن زیرساخت های جشنواره ضروری است.

در ادامه تمامی اعضا به بیان نظرات، پیشنهادات و راهکارهای اجرایی  برای برگزاری پنجمین دوره جشنوار انار اشرف پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز