خبرگزاری کار ایران

نسبت به مدت مشابه سال گذشته ؛

خرید کلزا در مازندران 4 برابر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۲۰۱

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت:از آغاز فصل خرید دانه روغنی کلزا تا کنون 16 هزار و 617 تن کلزا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سیدمحمد جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال زراعی جاری این میزان خرید دانه روغنی کلزا از کشاورزان مازندران نسبت به سال قبل تقریبا 4 برابر افزایش یافت.

 جعفری به میزان پرداختی مطالبات کلزا کاران اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا کنون 155 میلیارد و 677 میلیون ریال از مطالبات کلزا کاران مازندران از طریق بانک کشاورزی پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 90 درصد از دانه روغنی کلزا در مازندران خریداری شده و روزهای پایانی خرید را سپری می کنیم.مهندس جعفری با اشاره به اینکه شهرستان بهشهر با 3 مرکز خرید و 36 درصد از کل خرید بیشترین سهم را درخرید به عهده داشت عنوان کرد: سورک و انبار نودهک نکا به ترتیب با 18 درصد و 10 درصد در رتبه های دوم و سوم می باشند.

وی افزود: به ازای هرکیلو دانه کلزا با افت رطوبتی 10درصد و ناخالصی 2 درصد 2783 تومان پول به کشاورزان عزیز پرداخت خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز