خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران :

اسکان بیش از 98 هزار مسافر نوروزی در مدارس مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۴۰

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران،گفت: از 28اسفند تا 8فروردین 27هزارو 397خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی شامل 98هزارو 624نفر در 415مدرسه استان اسکان یافتند.

سیدعلی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ، اظهار داشت: از 28اسفند تا 8فروردین 27هزارو 397خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی شامل 98هزارو 624نفر در 415مدرسه استان اسکان یافتند.

وی افزود:مدارس مازندران نیز قبل  از آغاز سال نو جهت اسکان مسافران و فرهنگیان آماده شد تا خدمات مناسبی را جهت اسکان ارائه دهد.

مدیر کل آموزش و پرووش مازندران ،گفت: بیشترین اقامت در شهرستان های رامسر،چالوس و ناحیه یک ساری بود.

وی ادامه داد:براساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش ، هزینه یک شب اقامت در کلاس ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای سایر مسافران 55 هزار تومان است .

قاسمی افزود: همچنین کرایه هر شب اقامت در مدارس گروه الف برای فرهنگیان ، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 24 هزار و 500 ، 42 هزار و 66 هزار تومان است .

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت:  هزینه یک شب اقامت در کلاس ها گروه "ب "برای فرهنگیان ، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 18 ، 35 و 51 هزار تومان است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز