خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش وپرورش مازندران خبر داد:

اقامت بیش از ۵۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۹۳

مدیر کل آموزش وپرورش مازندران گفت : ۵۵ هزار و ۲۳۶مسافر نوروزی در مدارس این استان اسکان یافتند .

به گزارش ایلنا، سید علی قاسمی با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران با اشاره به حضورمسافران نوروزی در مدارس اظهار داشت: این تعداد مسافر نوروزی از 28 اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال مدارس را به عنوان اقامتگاه خود استفاده کردند .

وی افزود:  بیشتر مسافران اقامت یافته در مدارس از مجموعه خانواده آموزش و پرورش بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت :415 مدرسه به تعداد بیش از سه هزار کلاس درس مازندران نوروز امسال میزبان مسافران است .

وی ارتقای مدارس اسکان مازندران را به عنوان بخشی از فعالیت های ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش نام برد و گفت : برای این منظور حدود 300 کلاس درس درجه 'ج' با ارتقای تجهیزات و امکانات از این رده خارج شدند و به درجه بالاتر 'ب ' ارتقا یافتند .

براساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش ، هزینه یک شب اقامت در کلاس ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای سایر مسافران 55 هزار تومان است .

همچنین کرایه یک شب اقامت در مدارس گروه الف برای فرهنگیان ، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 24 هزار و 500 ، 42 هزار و 66 هزار تومان است .

هزینه یک شب اقامت در کلاس ها گروه ب برای فرهنگیان ، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 18 ، 35 و 51 هزار تومان است .

ظرفیت اقامت هر یک از این کلاس ها تا پنج تن است .

در تعطیلات نوروزی سال گذشته بیش از 27 هزار خانوار در مدارس مازندران اسکان یافته بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز