خبرگزاری کار ایران

رئیس کمسیون واردات اتاق بازرگانی ایران:

درآمد پایدار رمز ماندگاری ظرفیت اشتغال درحوزه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۱۶

رئیس کمسیون واردات اتاق بازرگانی ایران، گفت: درآمد پایدار رمز ماندگاری ظرفیت اشتغال درحوزه گردشگری است.

به گزارش ایلنا ، سید محمد جعفری با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت گردشگری، اظهار داشت: برای موفقیت در این بخش نیازمند تعامل بهتری در سطح مدیریت شهری هستیم تا مشکلات را مرتفع و اشتغالزایی و درآمد پایدار را در شهر ایجاد کنیم.

وی افزود: در شهر ساری از موقعیت‎های خوبی برای طرح‎ها و سرمایه‎گذاری‎های گردشگری داریم بویژه در بخش گردشگری تاریخی مانند حمام‎ها و بناهای تاریخی ظرفیت‎های مناسبی داریم البته گردشگری نیازمند زیرساخت‎هایی مثل حل ترافیک شهری، ساخت پلها، میان‎گذرها و زیرگذرها است.

رئیس کمسیون واردات اتاق بازرگانی ایران درباره آب انبار تاریخی ساری گفت: شهرداری ساری آمادگی دارد طی قراردادی مدیریت این مکان را با نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای اجرای طرح‎های گردشگری به عهده بگیریم.

جعفری با اشاره به اینکه بودجه شهرداری ساری با حدود 600 میلیارد تومان بسته شده است، گفت: بطور طبیعی این شهرداری بدهی‎هایی دارد و البته بیشتر از مبلغ بدهی‎ها، از شهروندان طلب داریم.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به انتخاب سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: باید  از کالاهای مصرفی پرهیز کنیم و به سمت کالاهای تولیدی پیش رویم.

رئیس کمسیون واردات اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در جامعه، تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز