خبرگزاری کار ایران

فرمانده ‌سپاه شهرستان بهشهر خبر داد:

اعزام ۲۵ کاروان به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۵۲

با این اردوها می توان روحیه نشاط و ایثار و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا در بسیجیان و عموم مردم تداوم بخشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در جمع خبرنگاران  گفت : ۱۵۰۰ نفر از مردم شهرستان بهشهر در ایام پایانی سال 95 و اوایل سال 1396 طی ۲۵ کاروان به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند. 
فرمانده سپاه شهرستان بهشهر  با اشاره به اهمیت برنامه‌های راهیان‌ نور اظهار داشت : راهیان نور سبب می ‌شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم ، تداعی شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس ، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی ‌تر عمل کنند.
وی افزود : باید بتوانیم در راستای بازدید افراد از مناطق جنگی، احساس مسئولیت داشته باشیم و با حس تعلق خاطر به افرادی که فداکاری بی نظیری داشته ‌اند نقش این افراد را در جامعه تبیین کنیم.
فرمانده ‌سپاه بهشهر تصریح کرد : در دوران دفاع مقدس افراد بسیاری به سبب رسیدن به اهداف مقدس جان خویش را برای دین، کشور و وحدت ملی فدا کردند که باید تلاش شود ‌این مهم را در جامعه به ویژه برای نسل جوان بیان کنیم و در جامعه به عنوان یک ارزش نهادینه شود.
داغمه چی  با اشاره به اهمیت برگزاری این برنامه‌ ها گفت : برگزاری این برنامه‌ها سبب پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول است و همچنین سبب آشنایی اقشار مختلف به‌ ویژه نسل جوان با مناطق عملیاتی در طول 8 سال دفاع مقدس‌ و ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود.

فرمانده سپاه بهشهر با تشکر ازهمه ی نهادها گفت : با این اردوها می توان روحیه نشاط و ایثار و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا  در بسیجیان و عموم مردم تداوم بخشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز