خبرگزاری کار ایران

سردار کارگر:

شناخت باورها و ارزش های دفاع مقدس به غنای فرهنگ ملت مسلمان کمک می کند

کد خبر : ۱۵۴۸۰۹

در مکتب انقلاب اسلامی و به مدد حافظه تاریخی خود آموخته ایم که هرگاه «امت» گوش به فرمان «امام» و «ولی» خود سپرده است از طوفان حوادثفتنه گون و ویرانگر در عرصه های مختلف به سلامت عبور کرده است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیام لبیک دست اندرکاران راهیان نور به فرمانده معظم کل قواپیام تاکید کرد: بی شک شناخت باور ها و ارزش های شهدای دوران دفاع مقدس و شاخصه های نهفته درآن می تواند کمک شایانی به غنای فرهنگ ملت مسلمان این مرز و بوم کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر در بخشی از این پیام آورده است: بیانات نافذ و هدایت گر رهبر معظم انقلاب در دیدار «مسئولان و دست اندرکاران اردوهای راهیان نور»، فصل نوینی در «معرفت شناسی دفاع مقدس» و نقش آفرینی نخبگان، فرزانگان و فعالان عرصهٔ این «حادثه بزرگ و تاریخی» گشود.

وی اضافه کرد: در مکتب انقلاب اسلامی و به مدد حافظه تاریخی خود آموخته ایم که هرگاه «امت» گوش به فرمان «امام» و «ولی» خود سپرده است از طوفان حوادثفتنه گون و ویرانگر در عرصه های مختلف به سلامت عبور کرده است و تردیدی نیست که افق جدیدی که آن رهبر حکیم در حوزه دفاع مقدس و جلوگیری از آسیب «فراموشی»، «تحریف» و «تغییر ماهیت» آن ترسیم و فراروی همگان گشوده اند، صیانت از این گنجینهٔ غنی، ارزشمند و افتخارآمیز را تضمین و ما را در تحقق وظایف قانونی و رسالتی که در این صحنهٔ خطیر و مبارک برعهده داریم، یاری خواهد کرد.

سردار کارگر در ادامه پیام خود می افزاید: اندیشیدن پیرامون دغدغه های رهبری معظم انقلاب، نقشه راه پرفروغی را فرارویمان قرار داده است که بیش از هر زمان دیگری باید به آن پرداخت و این حقیقت مسلم را که استحکام ریشه ها و جهانی شدن «گفتمان انقلاب اسلامی» و آوازهٔ ملت ایران، ره آورد مقاومت، پایداری و دفاع مقدس ۸ ساله و تداوم هوشمندانه۲۵ ساله آن تا به امروز است، را بیان نمود.

وی تاکید کرد: بی شک رمزگشایی عالمانه و درست از ابعاد شگرف حماسه بزرگ دفاع مقدس ملت ایران خواهد توانست همچنان انسان های حق طلب، آزاده و مجاهد را فوج فوج نظاره گر این تابلوی عظیم و باشکوه ساخته و آنان را در جبههٔ دفاع از دین خدا و مبارزه با استکبار و قدرت های شیطانی به میدان بیاورد.

در بخش دیگری از پیام رییس ستاد مرکزی راهیان نورآمده است: دفاع مقدس دیگر پدیده ای نیست که به جامعه ایران تعلق داشته باشد این گنج پایان ناپذیر که هماره فرصت استخراج را فراروی نویسندگان و هنرمندان و پژوهشگران قرار می دهد به تدریج دامن می گسترد و هر انسانی را که در هر کجای این کره خاکی، تشنهٔ حقیقت و شیفتهٔ زیبایی و ارزش است به میهمانی خوان خویش فرا می خواند.

سردار کارگر افزود: همخوانی تمامیت حادثه با فطرت زلال انسانی و رویش و جوشش مستمر آن را از یک سو و پیوستگی آن با ارزش های جاودانی، آن را مانا، پایا، پویا و زیبا ساخته است و همین است که هرکس در آن درنگی بورزد و لایه های پنهان آن را بکاود نمی تواند از آن سخن نگوید و ساده از کنار آن بگذرد.

وی می افزاید: ایجاد معرفت و شناخت از سرزمین های نور مناطق عملیاتی دفاع مقدس در میان مردم از وظایف این ستاد بوده و تلاش خواهیم کرد تا در این راه نورانی گام های مؤثرتری برداشته و این رسالت سنگین را با الهام از منویات حضرت عالی به سرمنزل مقصود برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز