خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد

سخنرانی وزیر ارشاد در راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان

کد خبر : ۴۵۶۹۵۹

فرماندار ساری گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنران راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان است.

به گزارش ایلنا ،احمد حسین زادگان اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنران راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موجب شد امید در دل مستضعفان زنده شود، افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی، با تاسی از آموزه های اسلامی و سیره پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) حامی مستضعفان شد.

فرماندار ساری با بیان اینکه نظام ستم‌شاهی و وابسته پهلوی، مردم را در تنگناهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی قرار داده بود، گفت: امام راحل با شعار انقلاب فرهنگی و تاکید بر گسترش آزادی های فرهنگی، مردم را از سایر تنگناهای به وجود آمده هم، رهایی بخشید.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دورترین نقاط ایران اسلامی هم از امکانات رفاهی برخوردار هستند، تصریح کرد: رفع محرومیت، توسعه عدالت اجتماعی، گشایش های اقتصادی در وضعیت معیشتی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرماندار ساری با بیان اینکه مردم مرکز مازندران به همراه مردم سایر نقاط کشور، با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند، گفت: از مردم شریف شهرستان ساری دعوت می کنیم با حضور پرشور در این راهپیمایی، پیام انقلاب را یک بار دیگر به دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی، ابلاغ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز