خبرگزاری کار ایران

تسلیت استاندار لرستان به آیت‌الله جتنی و وزیر ارشاد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۳۰

استاندار لرستان در پیامی به آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، درگذشت همسر وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از خرم‌‎آباد، در پیام استاندار لرستان خطاب به آیت‌الله جنتی آمده است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله جنتی (دام عزه)

دبیر محترم شورای نگهبان
ضایعه فقدان همسر مکرمه حضرتعالی که در طول سال‌های کسب معرفت و مبارزه با طاغوت ستم‌شاهی و در عبور از دشواری‌های پاسداری از وظیفه سنگین صیانت از انقلاب اسلامی ایران، همراه و هم‌قدم شما بوده‌اند، بی‌شک غمی سنگین و ناگوار است.

به این وسیله فقدان آن بانوی بزرگوار را به حضرتعالی تسلیت عرض نموده و از خداوندمنان غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحومه مسئلت می‌کنیم.

همچنین استاندار لرستان در پیامی دیگر، درگذشت مادر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رابه وی تسلیت گفت.

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی جنتی(زید عزه)

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
خبر درگذشت والده مکرمه حضرتعالی و همسر گرامی حضرت آیت‌الله جنتی (دام عزه) دبیر محترم شورای نگهبان، موجب تألم و تأثر دوستان شما و خدمتگزاران نظام در جای جای ایران اسلامی شد.

بی‌شک زحمات ایشان به عنوان همسری خستگی ناپذیر و مادری انقلابی، توشه ارزشمندی برای سفر اخروی و ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی بوده است.

بدینوسیله فقدان آن بانوی صدیقه را به جنابعالی و خانواده گرامیتان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان آمرزش و آرامش الهی را مسئلت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز