خبرگزاری کار ایران

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

سالانه 400 طرح پژوهشی پزشکی در مازندران انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۵۰۶

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سالانه 400 طرح پژوهشی و تحقیقاتی در استان مازندران انجام می‌شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛احمد عنایتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ساخت برج پژوهشی پزشکی ،اظهار داشت:  20 میلیارد تومان برای ساخت برج پژوهشی پزشکی استان اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: فضاهای فضاهای پژوهشی، امکانات زیرساختی متعدد و پراکنده هستند که با برنامه اقتصاد مقاومتی سازگار نیست، بنابراین ضرورت دارد تا مراکز پژوهشی تجمیع شوند.

معاون تحقیقات و فناوری علوم پزشکی مازندران ادامه داد: این مرکز پژوهشی در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع ایجاد می شود که 50 درصد از بودجه این طرح را وزارت بهداشت و درمان تقبل کرد.

وی  افزود: آزمایشگاه ایزوله، کلیندروم،سالن های آموزشی و کارگاهی متعدد از جمله بخش هایی است که برای این پژوهشکده در نظر گرفته شد.

عنایتی با اعلام اینکه میز و سکوی پژوهشی از دیگر بخش‌ها یی است که 800 پژوهشگرهمزمان می توانند در فضا فعالیت کنند، گفت:تمام نیازمندی‌های این برج بطور متمرکز دیده خواهد شد و این سبب می‌شود تا استانداردهای ملی و بین‌المللی را برای آزمایشگاه‌ها دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه پزشکی 18 آذرماه کلنگ زنی شد، افزود: با تمهیدات اتخاذ شده  و تامین اعتبار ، پیش بینی می شود این مرکزتا 2 یا 3 سال آینده به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز