خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کارگری لبنان:

روحیه جهادی کارگران مازندران ره توشه سفرم در لبنان است

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۳۹۹

رئیس اتحادیه کارگری لبنان، گفت: علیرغم سن بالای برخی از نیروی انسانی در حوزه کارگری این عزم و جدیت در صحنه جهاد همچنان وجود دارد وچنانچه این روحیه جهادی را به حزب الله کشورم منتقل کنم سبب خوشحالی برادران شما در لبنان می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،هاشم سلهب در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان خانه کارگر استان در محل سالن جلسات ساری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در این سفر مشاهده کردم ،همدلی ، تعامل و تلاشی است که بین کارگران  مسئولان حوزه کارگری وجود دارد و با وحدت هر چه تمام تر به وظایف خود عمل می کنند.
وی افزود: عزم و تلاشی که در بین شما وجود دارد به من قوت  بیشتری در لبنان می دهد تا با تاسی از این عزم جدی بهتر و بیشتر از پیش به فعالیتم ادامه دهم.
رئیس اتحادیه کارگری لبنان با اعلام اینکه بیش از 250 هزار نفر نیروی حزب الله در کشور لبنان وجود دارد، گفت: تمام دنیا صف آرایی کردند تا در مقابل ما قرار گیرند و ما را از صحنه روزگار محو کرده و مقاومت را از بین ببرند اما نتواستند به هدفشان دست پیدا کنند.
وی با اشاره به حضور پررنگ رزمندگان جمهوری اسلامی ایران درجبهه سوریه، افزود: عده کمی از فرزندان ایران اسلامی دردو جبهه بر علیه صهیونیست ها و تکفیری ها مبارزه می کنند وهمین نیروهای کم  تواستند دنیا را به لرزه درآورده و پرچم مقاومت را به اهتزاز درآورند.
سلهب ادامه داد: همین فرزندان شما با توکل به خدا و زیر پرچم جمهوری اسلامی و تحت حمایت ولایت فقیه توانستند در مقابل تکفیری ها ایستادگی کرده و سلحشورانه پای در میدان جهاد و شهادت گذاشتند.
وی عنوان کرد: علیرغم سن بالای برخی از نیروی انسانی در حوزه کارگری این عزم و جدیت در صحنه جهاد همچنان وجود دارد وچنانچه این روحیه جهادی را به حزب الله کشورم منتقل کنم سبب خوشحالی برادران شما در لبنان می شود.
سلهب افزود: وقتی در لبنان شنیده می شود که جمهوری اسلامی ایران علرغم تحریم ها یی که از سوی دنیای استکبار بر علیه کشورشاعمال می شود همچنان با تمام وجود در صحنه حضور داشته و کشور را به سمت تعالی و ترقی هدایت می کند بسیار ابراز خوشحالی می کنند.
وی ادامه داد: از اینکه اینگونه در حفظ و صیانت کشورتان تلاش می کنید جای بسی خوشحالی است و این امر می تواند دستاورد خوبی برای کشور ما باشد.
سلهب افزود: به دلیل داشتن منافع، اهداف و دشمن مشترک ، سعی داریم تا از تجربیات جامعه کارگری و خانه کارگر ایران بهره گیری کنیم.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز