خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران

حاصل سی سال دسترنج کارگران امروز خیلی هارا وسوسه کرده است/بعضی از مسئولین تا احساس خطر نکنند احساس مسئولیت نمی کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۸۱

نگذارید آتش نیروهای ولایی و ارزشی ومتعهد به ضعفا که آتش زیر خاکسترند آنان دامن گیر اختلاس گران ودروغگویان و قانون گریزان گردد.

عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران در گفتگو با  ایلنا با هشدار به مسئولین کشور اظهارکرد: نگذارید آتش نیروهای ولایی و ارزشی ومتعهد به ضعفا که آتش زیر خاکسترند  آنان دامن گیر اختلاس گران ودروغگویان و قانون گریزان گردد.

عنایت توکلی افزود:قشر آبرومند بازنشستگان تامین اجتماعی هرگونه دست اندازی به اموال تامین اجتماعی را بی پاسخ نخواهند گذاشت .

وی تصریح کرد: حاصل سی سال دسترنج کارگران امروز خیلی هارا وسوسه کرده است که با یک تجمع بزرگ اعتراض آمیزآنها را بیدار خواهد کرد.

توکلی با این پرسش که چگونه میشود که کارفرما درمعیشیت عادی زندگی و با تورم ها سازش کند ولی نیروی کارآن در زیر خط فقر زندگی و یا روز مرگی نماید گفت: پاسخگو این فاصلات طبقاتی کدام ارگان،سازمان و شخص است.

این جانباز عرصه های دفاع مقدس با تاکید براینکه بعضی از مسئولین تا احساس خطر نکنند احساس مسئولیت نمی کنند افزود:باید امانت ها رو به اهلش سپرد گفت:امانت ها باید به دست اهل سپرده شودو آنهایی که خودشان را به خواب زده اند بیدار شوند.

وی ابراز داشت:تارج ها را تمام کنید صبر اندازه ایی دارد و عواقب و پیامد ها بچه های انقلاب و نظام را متوجه خود نکنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز