خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران:

قانون در جمهوری اسلامی حکم شرعی دارد و باید به آن احترام گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۴۰

بازنشستگان باید بعد از بازنشسته شدن آرامش داشته باشند نه اینکه برای حفظ آبرو به صورت سه شیفت کار کنند.

نصرالله دریابیگی با تبریک ولادت حضرت زینب(ص) و روز پرستار گفت: جامعه کارگری زحمات پرستاران عزیز را هرگز فراموش نخواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران صبح امروز در نشست اعضای کانون بازنشستگان با مدیر بیمه آتیه ساز حافظ با تقدیر و تشکر از خبرگزاری ایلنا بابت پوشش و بازتاب خبری از سفر اعضای کانون به استان فارس گفت: حضور دبیر کل خانه کارگر جناب آقای محجوب و هیئت همراه در جمع بازنشستگان استان مازندران باعثخرسندی اعضای کانون شده است.

دریابیگی با بیان اینکه بیمه تکمیلی دست اندازی به قانون و سفره کارگران است، افزود: بازنشستگان و کارگران نباید برای درمان چند بار هزینه نمایند.

وی با اشاره به اینکه قانون الزام، درمان را برای کارگران و بازنشستگان رایگان کرد، افزود: قانون در جمهوری اسلامی حکم شرعی دارد و باید به آن احترام گذاشت.

دریابیگی تصریح کرد: ۷۰ درصد بازنشستگان حداقل حقوق را دریافت می کنند و با سیلی صورت خود را سرخ می نمایند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران گفت: این که ۷۰ درصد بازنشستگان با حقوق زیر یک میلیون تومان زندگی می کنند عدالت اجتماعی است؟

وی با انتقاد از تورم موجود در شهرهای توریستی استان مازندران بیان داشت: شهرهای توریستی مازندران هفته ای ۲ تا سه بار با سونامی تورم مواجه می شوند.

دریابیگی ذکر کرد: تامین اجتماعی متعلق به کارگر است اما در مدیریت و سیاست گذاری آن نقشی ندارد.

وی بازنشستگان را آئینه کار و تولید و کارگرا ن دانست و گفت: بی توجهی و بی احترامی به بازنشستگان دهن کجی به کارگران و تولید است.

این فعال کارگری گفت: رسیدگی به معیشت بازنشستگان وظیفه تامین اجتماعی است.

دریابیگی اظهار داشت: بازنشستگان باید بعد از بازنشسته شدن آرامش داشته باشند نه اینکه برای حفظ آبرو به صورت سه شیفت کار کنند.

وی در جمع اعضای کانون بازنشستگان شهرستان های استان مازندران گفت: بنا داریم قبل از سال جدید ۱۰۰ نفر از بازنشستگان استان مازندران را به مشهد مقدس اعزام و سهمیه های هر شهرستان را به کانون شهرستان اعلام خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز