خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان هواشناسی کشور:

کمترین پرونده شکایت درهواشناسی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۳۹

رئیس سازمان هواشناسی کشور ، گفت:با توجه به اینکه اخلاق‌ مداری در سازمان رعایت می‌شود در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان باوجود ۲۵۰۰ نیرو، کمترین پرونده شکایات راداریم.

به گزارش ایلنا، داوود پرهیزکار در آئین تودیع و معارفه مدیرکل هواشناسی استان مازندران که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اخلاق‌ مداری در سازمان رعایت می‌شود در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات سازمان باوجود ۲۵۰۰ نیرو، کمترین پرونده شکایات راداریم.
وی افزود: سازمان هواشنتاسی کشور با دارا بودن بیش از سال ۶۰ قدمت ، اگر امروز سازمان هواشناسی به این جایگاه رسید ماحصل زحمات عزیزانی است که با سختی کارکردند و امروز هواشناسی را به این جایگاه رساندند و می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس سازمان هواشناسی کشور، گفت: در دولت تدبیر و امید و طی سه سال تغییر نگرشی در سازمان ایجاد شد و این در حالی بود که به لحاظ اعتباری وضعمان بهتر نشد و نگرش جدید بر پایه آن بود تا اطلاعات کاربردی را در اختیار مردم قرار دهیم.
وی ادامه داد: در اجرای این تغییر نگرش سه هدف حضور در تصمیم سازی برای مردم و مسئولین، پایش هواشناسی، پردازش و پیش‌بینی و ارائه پیش‌آگاهی را دنبال کردیم.
پرهیزگارعنوان کرد: در راستای تصمیم سازی اقدامات مؤثری انجام شد و سازمان هواشناسی که درگذشته در مرکز توجهات نبود، امروز با عضویت در شورای عالی، شورای عالی بحران، شورای عالی آب، آلودگی هوا در شهرسازی و شهر پیمایی، موردتوجه همه بخش‌ها قرارگرفته است و در بخش تصمیم سازی مسئولین خوب عمل کرده است.
 
وی با بیان اینکه در بخش مردمی هم، بیشترین مراجعه‌کننده را به سایت هواشناسی داشتیم و البته در روزهای در زمستان این اتفاق  بیشتر رخ می‌دهد، ادامه داد: در سال ۹۲ حدود ۲۵۰ هزار نفر در یک روز در سال ۹۳ حدود ۳۳۰ هزار نفر در همان روز مشابه و در ۹۴ بیش از ۴۵۰ هزار نفر از سایت ما بازدید کردند و اطلاعات گرفتند.
معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: در طی دو سال، بازدید مردم از سایت هواشناسی بیش از دو برابر سال ۹۲ بوده که  نشان می‌دهد مردم به اطلاعات و پیش‌بینی‌های هواشناسی اعتماد دارند و همه این‌ها نتایج تغییر نگرش سازمان طی سه سال اخیر بوده است.
 پرهیزکار با ابراز اینکه امروز کشاورز، صیاد و باغدار وتمامی احاد مردم بر پایه اطلاعات هواشناسی اقدام به فعالیت می‌کنند، گفت: امروز سازمان هواشناسی در حوزه جریان شناختی اقیانوسی دریاها هم ورود پیداکرده است و مردم در جاده هم از اطلاعات و پیش‌بینی‌های هواشناسی استفاده می‌کنند.
در این مراسم از خدمات چندساله نوربخش داداشی در سمت مدیرکلی سازمان هواشناسی استان تکریم و تجلیل به عمل آمد و محمدرضا رضوی به‌عنوان مدیرکل جدید سازمان یادشده معارفه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز