خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

شصت و نهمین جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل استان اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۰۷

شصت ونهمین جلسه کمسیون ماده ۱۷ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اصفهان و همچنین سومین جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل ماده۱۱۲ / م۳۱ برگزار شد.

ایلنا: شصت ونهمین جلسه کمسیون ماده ۱۷رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل مسافر استان اصفهان و همچنین سومین جلسه رسیدگی به تخلفات شرکنتهای حمل و نقل ماده۱۱۲ / م۳۱برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ به منظوررسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل مسافراستان اصفهان پرونده ۱۱شرکت حمل ونقل درکمیسیون ماده۱۲ استانی مورد رسیدگی قرارگرفت ودراین راستا پس ازتحقیقات مقدکاتی، تحصیل دلائل و مستندات و اخذ دفاع توسط مدیران شرکت‌ها از جمع ۱۱ پرونده مورد رسیدگی۲ رئیس بر ۹ تذکر کتبی و یک مورد قطع خدمات یک ماهه و یک مورد قطع۲۰ روزخدمات صادر شد.

شمعانیان مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان اصفهان درخصوص رسیدگی به تحلفات شرکتهای حمل و نقل گفت: بر اساس ماده ۱۲ آئین نامه حمل بار و مسافر۱۳۷۸ هیات وزیران و آئین نامه اجرائی مواد ۳۱و۳۲ قانون اخذ جرائم راهنمائی ورانندگی در صورت وقوع تخلف و عدم رعایت مقررات حمل و نقل ازجانب شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافرو بر اساس اسناد و مدارک مربوطه این کمیسیون تشکیل و به تخلفات شرکت‌ها رسیدگی می‌شود.

شمعانیان تصریح کرد: اساسنامه این اقدامات برای تنبیه شرکت‌ها نبوده بلکه در نظر داریم خدمات رسانی به شرکنت‌ها در جهت رضایتمندی بیشتر باشد.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش قوانین و مقررات به شرکتهای حمل و نقل اداره کل جهت آشنائی بیشتر رانندگان و شرکتهای حمل و نقل با همکاهنگی تشکل‌های صنفی اقدام به برگزاری این گونه کلاس‌ها ازجمله آموزش حمل ونقل مواد خطرناک، اخلاق حرفه‌ای و سلامت شغلی رانندگان حمل و نقل ایمنی بارهای ترافیکی و… نموده است

شمعانیان اظهارامیدواری کرد: با این اقدامات ورعایت قوانین ومقررات حمل و نقل از جانب شرکمت‌ها شاهد کاهش آمارتصادفات درعرصه حمل و نقل جاده‌ای خواهیم بود.

در پایان همچنین سوین جلسه رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل ونقل ماده ۱۲ / م۳۱ نیز برگزا شد وپس از تحقیقات مقدماتی تحصیل دلائل و مستندات و اخذ دفاع توسط مدیران شرکت‌ها از مع ۶ پرونده مورد رسیدگی آرائی مبنی بر تذکر کتبی و در ج در پرونده‌ها هر۶ شرکت صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز