خبرگزاری کار ایران

در سازمان حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان صورت گرفت؛

پرونده تخلف ۲۹ شرکت حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده ۱۲ استان اصفهان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۷۸

به منظور رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل کالای استان اصفهان پرونده ۲۹ شرکت حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده ۱۲ استانی مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالای استان باحضور مدیر کل، معاون حمل و نقل، اعضا کمیسیون، شرکت‌های حمل و نقل متخلف و انجمن‌های صنفی‌های مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ به منظور رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل کالای استان اصفهان پرونده ۲۹ شرکت حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده ۱۲ استانی مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این راستا پس از تحقیقات مقدماتی، تحصیل دلایل و مستندات و اخذ دفاع توسط مدیران شرکت‌ها از جمع ۲۹پرونده مورد رسیدگی، آرایی مبنی بر ۳۴ مورد تذکر کتبی، ۵ مورد قطع خدمات حمل و نقلی، ۱ مورد تعلیق و ۲ مورد برائت صادر شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در خصوص رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل گفت: در صورت وقوع تخلف و رعایت نکردن مقررات حمل و نقل از جانب شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و بر اساس اسناد و مدارک مربوطه این کمیسیون‌ها تشکیل و به تخلفات شرکت‌ها رسیدگی می‌شود و اساساً این اقدامات صرفاً تنبیه شرکت‌ها نبوده بلکه در نظر است بدین ترتیب خدمات رسانی شرکت‌ها اصولی‌تر و در جهت رضایتمندی بیشتر باشد.

امانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش قوانین و مقررات حمل و نقل به شرکتهای حمل و نقل اداره کل جهت آشنایی بیشتر رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل و با هماهنگی تشکل‌های صنفی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی حمل و نقل مواد خطرناک، قوانین و مقررات، اخلاق حرفه‌ای، سلامت شغلی رانندگان، حمل و نقل ایمن بارهای ترافیکی و… نموده است و امیدواریم با این اقدامات و رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل از جانب شرکت‌ها ضمن بهبود خدمات رسانی، شاهد کاهش آمار تصادفات در عرصه حمل و نقل جاده‌ای باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز