خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور سیاسی وانتخابات استانداری مازندران تاکید کرد؛

عقلانیت ، خردورزی واعتدال تنها راه برون رفت کشور از مشکلات

کد خبر : ۴۱۴۷۰۶

مدیرکل امور سیاسی وانتخابات استانداری مازندران گفت: امروز کشور تنها با عقلانیت ، خردورزی واعتدال می تواند از سد مشکلات عبور کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان ساری ، جعفر قمی روز چهارشنبه در نشست با اعضاء مشاوران جوان فرمانداری شهرستان محمودآباد که در استانداری مازندران برگزار شد ، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که کشور ما توانسته با خرد وگفتمان از منشور هفتم سازمان ملل که بوی جنگ وخون می دهد عبور کند ونشان دادیم که ایران با هیچ کشوری سرجنگ ندارد .

وی گفت: اینکه امروز کشور از سد بزرگی به اسم تحریم عبور کرده ، مرهون تلاش های دولت تدبیر وامید وهیات مذاکره کننده است.

مدیرکل امور سیاسی وانتخابات استانداری مازندران افزود: هدف دولت تدبیر وامید توسعه کشور ورفاه وآسایش مردم است وبرای تحقق این مهم در استان مازندران تلاش خواهیم کرد.

جعفر قمی تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه و رفاه باید علم به عنوان محور کار قرار گیرد و با استفاده از نیروی انسانی جوان ونخبه به این هدف دست یافت .

وی جوانان رو موتور متحرک جامعه خواند وگفت: اگر کشور بخواهد بیش از پیش پیشرفت کند باید به نیروی جوانان تکیه کند ، چراکه جوانان به دنبال نام ومنافع شخصی نیستند و تنها دغدغه توسعه کشور را دارند.

این مسوول اضافه کرد: هر کشوری در دنیا بخواهد پیشرفت کند با خردگرایی ، دانش محوری وهمراهی نخبگان سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی اقتصادی می تواند کشور را به توسعه نزدیک کند.

مدیرکل امور سیاسی وانتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: رویکرد استانداری مازندران دانش محوری ، توسعه گرایی و مشارکت پذیری است و همه جانبه برای تحقق این رویکرد تلاش خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز