خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

استاندار آستاراخان روسیه هفته آینده به مازندران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۲۲

استاندار مازندران از سفر استاندار آستاراخان روسیه در هفته آینده به مازندران خبر داد. / در این سفر تفاهم نامه های همکاری در حوزه ورزشی در راستای توسعه مناسبات ورزشی با همسایگان مازندران دنبال می شود.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست روسا، نواب رییس و دبیران هیئت‌های ورزشی مازندران با اشاره به اینکه توسعه در زمینه‌های مختلف منوط به وجود نیروی انسانی سالم، با نشاط و حایز ظرفیت‌های والاست است و مازندران از این نظر و منابع خدادادی بسیار برجسته است، یاد آور شد: امروز زنان و مردان قهرمان مازنی در میادین سترگ و سکوهای بالا حضور می‌یابند که این خود نشانگر توانمندی‌های انسانی این سامان است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینکه با این وجود چرا مازندران تاکنون در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی به رشد و توسعه مورد نظر دست نیافته است، عنوان کرد: رشد فرهنگی زمینه ساز توسعه اقتصادی است و باید با رعایت حقوق همگان و با تکیه بر شایسته سالاری بسترهای اعتلای مازندران را فراهم آوریم تا از بروز آسیب‌های مختلف اجتماعی ممانعت به عمل آید.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ورزش همگانی در استان باید تقویت شود و در دستور کار جدی مدیران مرتبط قرارگیرد، خاطر نشان ساخت: کار ورزشی باید به ورزشی‌ها سپرده شود و اهالی ورزش باید با انگیزه و عشق مسایل بخش‌های مختلف را دنبال نمایند تا ورزش مازندران به طور متوازن ساماندهی شود.

فلاح با بیان اینکه بسیار علاقه‌مند به تعالی ورزش مازندران هستم و خودم را در خدمت ورزش این سامان می‌دانم، تصریح کرد: اگر در زمینه فعالیت‌های ورزشی برنامه داشته باشیم، سرعت اعتلای ورزش مازندران دو برابر خواهد شد.

وی با بیان این پرسش که تاکنون چه اندازه از مناصب مدیریتی استان به زنان سپرده شده است در حالی که بانوان در هر مسوولیتی که قرار گیرند، پیگیرانه و مسوولانه عمل می‌نمایند، بیان داشت: باید این مهم را از شعار خارج ساخت و در جهت تحقق عملی آن گام برداشت.

فلاح افزود: با توجه به جمعیت ۵۰ درصدی زنان در جامعه ما، باید تمهیداتی اندیشید تا عدالت کامل در خصوص استعدادهای ورزشی حوزه بانوان رعایت گردد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه ورزش مازندران، نگین ورزش کشور است، خواستار شد: بنگاه‌های اقتصادی حامی ورزش استان با حمایت و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی تشکیل شود و استانداری از تشکیل و فعالیت این صندوق حمایت خواهد نمود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری نشست با قهرمانان ورزشی مازندران را دارم و معتقدم که مشکلات ورزشکاران آسیایی و جهانی باید شناسایی و در جهت رفع آن تلاش شود، گفت: باید طوری برنامه ریزی شود تا موقعیت ورزش قهرمانی استان که در مراتب بالایی قرار دارد، به سطوح بالاتری دست پیدا کند.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه در سال فرهنگ قرار داریم، باید سعی کنیم اخلاق و فرهنگ در میادین ورزشی و در سلوک ورزشکاران و قهرمانان تجلی بیشتری داشته باشد.

فلاح با بیان اینکه ورزش روستایی باید تقویت و استعدادهای ورزشی روستاهای محروم شناسایی شود، گفت: با جدیت باید به دنبال رفع محرومیت‌های ورزشی روستا‌ها باشیم.

استاندار مازندران از سفر استاندار آستاراخان روسیه در هفته آینده به مازندران خبر داد و اذعان نمود: در این سفر تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه ورزشی در راستای توسعه مناسبات ورزشی با همسایگان مازندران دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر بهره گیری هیئت‌های ورزشی از توانمندی حرفه‌ای رسانه‌های استان، خاطر نشان ساخت: مازندران دارای رسانه‌هایی اثرگذار و هدفمند در مقولات توسعه‌ای است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه بنده خود را وقف مازندران کرده و به دنبال تعالی و شکوفایی استان هستم، اظهار داشت: در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و گردشگری در آینده توفیقاتی نصیب استان می‌شود.

استاندار تاکید کرد: باید به دنبال راهبرد‌ها و تصمیمات کلیدی اقتصادی برای رشد مازندران باشیم.

در آغاز این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان به ارایه گزارش و روسا، نواب رییس و دبیران هیات‌های ورزشی به ارایه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز