خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

بندرامیرآباد بهشهر بهترین مکان برای ایجاد منطقه آزاد است

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۳۷۴

نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت:بندر امیر آباد بهترین مکان برای منطقه آزاد است و پیگیری های اساسی را در این رابطه انجام دادم و همچنان از آن دفاع خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با جمعی  از  اصحاب رسانه شرق  مازندران که  شب گذشته در مجموعه تفریحی – گردشگری عباس آباد بهشهر برگزار شد ، اظهار کرد: رسانه ها به عنوان چشم و گوش مردم ، رابط میان مسئولین و مردم هستند و خبرنگاران همواره بایست به رسالت اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی متعهد باشند.
علی محمد شاعری از رسانه ها به عنوان دیده بان مردم یاد کرد و گفت: خبرنگاران با آزادگی ، عزت ، استقلال و بدور از هرگونه وابستگی سیاسی عملکرد مسئولین را پایش ، نظارت و تحلیل کنند در واقع رسانه های موفق به دنبال غرض ورزی هایی سیاسی نیستند.
وی ادامه داد: خبرنگاران با دانش و اطلاعات کافی، در نظر گرفتن رضایت خدا، آزادگی و با روحیه جهادی ، اقدامات و عملکردهای مسئولان را تحلیل کند و به فکر منفعت های شخصی و حزبی نباشند.
نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین کارآمد برای توسعه کشور، نظارت بر تمامی امورات  کشور و پیگیری مطالبات مردم را 3 محور اصلی مسئولیت نماینده مجلس شورای اسلامی برشمرد و افزود: نمایندگان مجلس با عمل به وظایفشان  و نظارت می توانند اتفاقات بسیاری را پیشگیری و مدیریت کنند.
علی محمد شاعری خاطر نشان کرد: اشراف کامل بر مسائل  و مشکلات کشور، داشتن اطلاعات و تخصص کافی ، مسئولیت پذیری، قانون گذاری ، اقدام و عمل به دور از مسائل حاشیه ای را از  مهمترین ویژگی های یک نماینده مجلس دانست.
وی بر اولویت بندی کارها تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به امکانات ، تصویب قوانین وبا پایش در امور دستگاه های مختلف کشور می توان در مسیر درست  گام برداشت و مردم به دنبال تغییرات مثبت و سازنده هستند.
رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی آب را مهمترین معضل شرق مازندران  و زیرساخت اصلی برای توسعه پایدار اعلام کرد و گفت: اشکال بهره برداری آب در کشور  جزو اولویت های اصلی  است که به همین خاطر بهره برداری از سد گلورد در اولویت قرار دارد و آبگیری سد گلورد با اعتباری حدود 300 میلیارد تومان تا پایان سال انجام می شود.
علی محمدشاعری از آبرسانی  به 32 روستای منطقه تا پایان سال مالی 96 خبر داد و افزود: کلنگ گازرسانی به 152 روستای منطقه به زمین زده شد و به تعدادی از روستاها تا هفته دولت سال آینده  گازرسانی می شود که این گامی در راستای نجات جنگل از بهره برداری های هیزم به عنوان سوخت  است.
وی با بیان اینکه سرانه آسفالت راه روستایی منطقه را به میانگین سرانه استانی خواهم رساند، ادامه داد: راه اندازی کلینیک ویژه گلوگاه ، 6 دستگاه دیالیز برای گلوگاه ، بیمارستان ثامن الائمه ، تکمیل بیمارستان بهشهر و خرید 30 میلیارد تومان تجهیزات، توسعه بیمارستان امام حسین نکا، خرید 8 دستگاه آمبولانس ، توسعه مراکز بهداشت بخشی از پروژه های بهداشت و درمان  در منطقه است  و بیمارستان امام خمینی بهشهر به احتمال زیاد بیمارستان های خصوصی زنان خواهد شد.
نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به پروژه های نیمه تمام راه شهری و پیگیری وضعیت پروژه ها از طریق پیمانکاران اشاره کرد و افزود: دولت باید کارها را به دست قوی ترین مدیران اجرایی بسپارد ، زمانی که مدیران شهرستانی قدرت هدایت طرح های توسعه ای را ندارند مجبورم که در کارهای اجرایی منطقه ورود پیدا کنم.
شاعری منطقه آزاد شدن بندر امیرآباد را یکی دیگر از اولویت ها برشمرد و تصریح کرد: اگر قرار است در مازندران منطقه آزاد وجود داشته باشد این حق بندر امیرآباد است چرا که این بندر بهترین مکان برای منطقه آزاد است و پیگیری های اساسی را در این رابطه انجام دادم  و همچنان از آن دفاع خواهم کرد.
وی ادامه داد: بهره برداری صنعتی از جنگل های شمال قطع می شود و طرح های اکوتوریستی و طبیعت گردی باید رونق یابد.
رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصویب لایحه آلودگی  هوا و مواد و بندهای الحاقی برنامه ششم که مرتبط با کمیسیون کشاورزی بود از مهمترین کارهای کمیسیون اعلام کرد و گفت: تولید، رهاسازی و مصرف محصولات تراریخته  در حد تحقیقات در کشور ایرادی ندارد اما تولید تجاری آن آسیب جدی است.
علی محمدشاعری اضافه کرد:  اقتصاد مقاومتی براساس صادرات، اشتغال و تولید داخلی شکل می گیرد و توسعه پایدار را در بلند مدت به دنبال دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز