خبرگزاری کار ایران

مانور آتش نشانان شرق مازندران در بهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۸۴۳

مانور آتش نشانان شرق مازندران با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و دیگر مسئولین در شهرستان بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  بهشهر  ، شهردار بهشهر در حاشیه این مانور اظهار کرد: هماهنگی نیروهای آتش نشانی 5 شهر شرقی مازندران یکی از اهداف این مانور است تا نیروها در کمترین زمان و بهترین کیفیت، به مردم خدمات ارائه شود.
حمیدآزموده گفت: سازمان آتش نشانی شهرستان بهشهر پنجمین استان از حیث کیفیت ، تجهیز و توسعه ، جوان گرایی و آموزش در استان است و در حوزه های کوهنوردی، غواصی و .. فعال است.
وی آموزش و جذب نیروهای آتش نشانی را یکی از فعالیت های مهم سازمان برشمرد و ادامه داد: با تأمین اعتبارات مناسب و به روز کردن تجهیزات می توان اقدامات شایسته ای را برای امنیت و حفظ جان شهروندان انجام داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر گفت: با توجه به اینکه شهرها متناسب با حوادث از تجهیزات کافی و مناسب برخوردار نیستند ، برزگزاری چنین مانورهایی می تواند همدلی و هماهنگی  میان آتش نشانان های منطقه  ایجاد کند تا  در زمان حوادث بزرگ و بحرانی بتوانیم حوادث را کنترل و امدادرسانی شایسته ای  انجام دهیم.
حسین سراجی اضافه کرد: این مانور علاوه بر خودآزمایی ، توان عملیاتی نیروهای آتش نشانی را به نمایش می گذارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز