خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر خبر داد:

آموزش بیش از 65 هزار نفر ساعت در کلاس های آموزشی

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۷۹۳

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر گفت:واحد آموزش در سال گذشته 351 کلاس آموزشی با 1393 ساعت آموزش برگزار کرد.

حسین سراجی مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر گفت: واحد آموزش در سال گذشته 351 کلاس آموزشی با 1393 ساعت آموزش برگزار کرد که 36 هزار و 446 نفر در کلاس های آموزشی شرکت کردند و 65 هزار و 135 نفر ساعت از اموزش های لازم بهره مند شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فعالیت های سازمان در سه حوزه امدادی ، اطفایی و آموزشی اظهار داشت: از 840 عملیات سال 94 ، 463 مورد عملیات امدادی و 377 مورد عملیات اطفایی بود که در بخش عملیات امدادی ،گرفتن حیوانات وحشی با 49 مورد و در بخش عملیات اطفایی حریق مربوط به فضای سبز و کشاورزی به ویژه در فصل برداشت محصول با 145 مورد در جایگاه نخست قرار گرفتند.

حسین سراجی با بیان اینکه در شهریور با 119 عملیات بیشترین و در بهمن با 28 مورد پایین ترین تعداد عملیات انجام شد افزود: در طول عملیات های سازمان در سال گذشته 8 فوتی که بیشترین تعداد در رده سنی 18 تا 40 سال در حادثه رانندگی بود و 60 نفر دچار مصدومیت شدند که انها نیز در همان رده سنی قرار داشتند.
وی با اشاره به سال 94 به عنوان طلایی ترین سال آموزش همگانی سازمان در بهشهر ادامه داد : واحد آموزش در سال گذشته 351 کلاس آموزشی با 1393 ساعت آموزش برگزار کرد که 36 هزار و 446 نفر در کلاس های آموزشی شرکت کردند و 65 هزار و 135 نفر ساعت از اموزش های لازم بهره مند شدند که این کلاس ها در میان اقشار مختلف و در ارگان های مختلفی برگزار شد که مدارس به ویژه مدارس مقطع راهنمایی بیشترین آمار آموزش در میان آموزش همگانی را  به خود اختصاص داده است.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر تصریح کرد: ایستگاه شماره 3 آتش نشانی بهشهر که در زمین اهدایی خیر بهشهری با زیر بنای 200 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال اماده بهره برداری و افتتاح گردیده است که در صورت تامین خودروی آتش نشانی و تامین نیروی آتش نشان طی مراحل استخدامی به زودی عملیاتی می شود.
حسین سراجی با اشاره به پاسخگو بودن ایستگاه های آتش نشانی افزود: در سال جاری سعی داریم زمینی برای ایستگاه شماره 4 آتش نشانی تهیه کنیم البته کمک های مردمی و خیرین در این راه می تواند موثر و راهگشا باشد در واقع برآنیم تا با جذب کمک های خیرین و تشکیل گروه خیرین آتش نشان سطح ایمنی را برای شهروندان ارتقا دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز