خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران خبر داد:

رتبه سوم کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر در استان

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۳۹۳

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران گفت: شهرستان بهشهر به لحاظ تعداد و زیربنای کتابخانه ها رتبه سوم در استان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران شامگاه روز گذشته در جلسه بررسی وضعیت کتابخانه های شهرستان بهشهر که با حضور یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در شهرداری بهشهر برگزار شد اظهار کرد: شهرستان بهشهر به لحاظ تعداد و زیربنای کتابخانه ها رتبه سوم در استان دارد.

دکتر مرتضی عمرانی گفت: در سال 94 بیش از 137 هزار مراجعه به کتابخانه های شهرستان بهشهر شد که با وجود 10 باب کتابخانه در این شهرستان با چشم انداز 1404 فاصله زیادی است.
وی با اشاره به افتتاح 7 باب کتابخانه در هفته دولت در مازندران افزود: از این تعداد ، کتابخانه روستای حسین آباد  وکتابخانه عمومی زاغمرز در شهرستان بهشهر افتتاح خواهند شد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران تعداد کتابخانه های در دست اقدام این شهرستان را 6 باب اعلام کرد که با توجه به کمبود اعتبارات در افتتاح اولویت بندی شدند.
عمرانی گفت: کتابخانه روستای حسین آباد بهشهر با 1300 متر مربع زمین 155 میلیون تومان هزینه صرف شد که 220 میلیون تومان  اعتبار تا تکمیل و تجهیز پروژه  مورد نیاز است.
وی ادامه داد :  کتابخانه عمومی زاغمرز نیز با 390 متر مربع در دو طبقه از سال 91 آغاز شده بود که با بررسی وضعیت ، افتتاح آن در برنامه هفته دولت سال جاری قرار گرفت البته توجه بیشتر به خدمات آب ، برق ، گاز به کتابخانه ها را خواستار شد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری 1700 برنامه فرهنگی در سال 94 خبر داد و گفت: شهرستان بهشهر جزو شهرستان های سطح الف بود که توانسته برنامه های فرهنگی بیشتری برگزار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز