خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در دیدار با فرماندهان انتظامی مازندران :

هفته دولت متعلق به همه خدمتگزاران و مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۳۲۰

استاندار مازندران گفت :هفته دولت متعلق به همه خدمتگزاران و مردم است و عملکرد دولت عملکرد نظام است و استانداری هم مجری برنامه های نظام و دولت است.

به گزارش ایلنا از ساری ، همزمان با هفته دولت ؛فرمانده انتظامی مازندران به همراه کلیه معاونین در دفتر کار استاندار مازندران حضور یافته و هفته دولت را به مقام عالی دولت در مازندران تبریک گفتند.

استاندار مازندران دراین دیدار یاد وخاطره شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت :رمز ماندگاری و جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر اخلاص و مدیریت جهادی و انقلابی آنان بود

ربیع فلاح جلودار با اشاره به ارتقاء شاخصهای امنیتی مازندران در دولت تدبیر و امید گفت : ایران پایتخت امنیت دنیاست داعش که به کشورهای پیشرفته نفوذ کرده هرگز نتوانسته در ایران سرافراز نفوذ کند.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : در تمام حوزه ها از جمله امنیتی و انتظامی توفیقات بسیار خوبی داشتیم و ما باید این اقتدار و امنیت را حفظ کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد : هفته دولت متعلق به همه خدمتگزاران و مردم است و عملکرد دولت عملکرد نظام است

و استانداری هم مجری برنامه های نظام و دولت است.

فلاح جلودار با اشاره به اینکه رویکرد فراجناحی دارم و اهل حزب و جریان خاصی نیستم گفت : اگر مشکلی داریم و یا کمبود اعتبار داریم باید در کنار هم باشیم تا قوی باشیم و در کنار هم مشکلات را برطرف کنیم .

وی با اشاره به روزشمار هفته دولت و نامگذاری ششمین روز هفته دولت به عنوان برجام ، امنیت و اقتدار گفت هر ایرانی باید به امنیت و اقتدار نظام اسلامی افتخار کند.

وی روحیه جهادی و خدمتگزاری شهید رجایی را ستود و گفت : مناصب و ریاست در منش و رفتار شهید رجایی هیچ تغییری ایجاد نکرد .

استاندار مازندران بر اخلاق مداری و تواضع و فروتنی در مقابل مردم تاکید کرد و اظهار داشت : شناخت جایگاه و رسالت، وظیفه شناسی و تکلیف شناسی همراه با اخلاق گرایی برای حل مشکلات و رفع نیازهای مردم راهگشاست.

در این دیدار سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران گزارشی در مورد آخرین دستاوردهای فرماندهی انتظامی مازندران و ارتقاء شاخصهای امنیتی در استان ارائه نمود و از تعامل و همکاری همه جانبه استاندار مازندران تقدیر کرد .

در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی فرماندهی انتظامی مازندران به استاندار مازندران اهداء شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز