خبرگزاری کار ایران

در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا؛

دارایی: توسعه بیمه نیازمند جهاد همه دستگاه‌های اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۷۵۸

مدیر کل شرکت سهامی بیمه ایران استان‌مازندران گفت: پرداخت حق بیمه هزینه تلقی نمی‌شود، بلکه پرداخت حق بیمه یک نوع سرمایه برای حفظ سرمایه‌ها و دارایی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مدیرکل شرکت سهامی بیمه ایران استان‌مازندران در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در ساری با اشاره به اینکه امروزه مردم نباید سرمایه و جان خود را به دست حوادث بسپارند، تصریح کرد: در این راستا، دولت‌مردان نیز باید با عزمی جدی تمام توان خود را در توسعه بیمه نامه‌های جدید به خصوص بیمه‌های پس‌اندازی و بیمه مستمری متمرکز کنند؛ چراکه مردم باید برای روزهایی که ممکن است سرمایه اندکی در اختیار داشته باشند، اندیشه‌های لازم را پیش‌بینی کنند.

بهرام دارایی از استان مازندران به عنوان استان حادثه‌خیز در بلایای طبیعی نام برد و افزود: پرداخت حق بیمه هزینه تلقی نمی‌شود، بلکه پرداخت حق بیمه یک نوع سرمایه برای حفظ سرمایه‌ها و دارایی‌ها است.

وی با بیان اینکه اگر صنعت بیمه حداقل سودآوری را نداشته باشد رشد نخواهد کرد، اظهارکرد: متولیان بیمه باید با مردم، رسانه‌ها و گروه های اجتماعی تعامل گسترده داشته باشند.

دارایی تصریح کرد: انتظار می‌رود در بحث نیروی انسانی صنعت بیمه ظرفیت‌های بیشتری در حوزه آموزشی تعریف شود تا با تعامل با دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بتوانیم کسری‌های این صنعت را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز