خبرگزاری کار ایران

به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌های اقتصادی گیلان صورت گرفت؛

دیدار کاردار سفارت جمهوری چک با استاندار گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۸۹

کاردار سفارت جمهوری چک در تهران از سفر یک هیات سرمایه‌گذار این کشور در اردیبهشت سال 95 به ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، پیتر اشتبانک ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان هدف از سفر خود به این استان را آشنایی با نقاط مختلف ایران عنوان کرد.

وی اظهار کرد: گیلان از استان‌های راهبردی در این بخش است.

اشتبانک به برگزاری نمایشگاه صنعت ریلی در نیمه دوم اردیبهشت سال 95 در ایران اشاره کرد و از سفر یک هیات سرمایه‌گذار برای برگزاری نمایشگاه مذکور به ایران خبر داد و متذکر شد: برای حضور این هیات در گیلان برنامه‌ریزی می‌شود.

کاردار جمهوری چک در تهران کشور خود را در ساخت ریل و لوکوموتیو دارای سابقه‌ای دیرینه خواند و گفت: جمهوری چک می‌تواند در صنعت حمل و نقل در گیلان سرمایه‌گذاری کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه علاقه‌مند هستیم تا از ظرفیت‌های کشور چک برای سرمایه‌گذاری بهره‌مند شویم، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران باید وارد گفت‌وگوهای میدانی شوند و از نزدیک فرصت‌های موجود را مشاهده کنند.

نجفی اذعان داشت: با شرایط پس از برجام و گسترش همکاری‌های اقتصادی از ورود تکنولوژی همراه اشتغال‌زایی به گیلان استقبال می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز