خبرگزاری کار ایران

جانشین سپاه ناحیه آمل خبرداد:

اجرای طرح گردشگری پارک پاک در اماکن متبرکه آمل

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۰۴۲

جانشین سپاه ناحیه آمل گفت: هدف طرح گردشگری پارک پاک مقابله با تهاجم فرهنگی، مقابله با تحریم‌های ملی و برون محلی به شکل ویژه، الگوی تبلیغات ایرانی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل ؛ سرهنگ بهروز عیسی زاده، جانشین سپاه ناحیه آمل درنشست خبری  با اصحاب رسانه و با محوریت برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری پارک پاک پاک با اشاره به اینکه دشمن دارد به صورت شبانه روزی در حوزه رسانه و فضای مجازی کار می کند اظهار داشت: ما نیز باید از سرمایه ها و ظرفیت های رسانه ای خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
عیسی زاده تصریح کرد: اردوهای جهادی کار خوب و ارزشمندی است که دارد در سطح کشور صورت می گیرد که رسانه ها می توانند معرفی کننده این گروه ها باشند.
جانشین سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: طرح های فرهنگی خوبی از جمله پارک پاک و گردشگری تعالی بخش که از سوی سپاه برگزار می شود برنامه های ارزشمند و ارزنده ای است.
علی اسماعیلی، معاون فرهنگی سپاه ناحیه آمل در این نشست افزود: همزمان با ایام تابستان شاهد حضور جمع کثیری از مسافران هستیم و آمل نیز یکی از گذرگاههای اصلی است و باید از فرصت های موجود استفاده کنیم.
وی بیان داشت: چند سالی است طرح پارک پاک در حال اجرایی شدن است که امسال طرح گردشگری تعالی بخش نیز در اماکن متبرکه امام زاده ابراهیم و ناصرالحق صورت می گیرد که با رویکردی معنوی است
 وی اهداف این طرح را مقابله با تهاجم فرهنگی، مقابله با تحریم‌های ملی و برون محلی به شکل ویژه، الگوی تبلیغات ایرانی و اسلامی با آمیزه‌های دینی، شناسایی فرهنگ غنی مازندران به مسافران بیان کرد.
اسماعیلی اشاره داشت: طرح رادیو پارک، اجرای نمازجماعت، برنامه های ورزشی، بازی های بومی محلی، اجرای جنگ شادی، برگزاری مسابقات، دعوت از هنرمندان و نخبگان و ایجاد غرفه های مختلف از جمله فعالیت ها در طرح پارک پاک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز