خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور:

حضور بسیج سازندگی در رفع محرومیت های جامعه بیشتر شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۸۶۵

استاندار مازندران گفت:باید زمینه ای را فراهم کنیم که حضور بسیج سازندگی در جامعه بیش از پیش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، ربیع فلاح  در مراسم  تجلیل از خادمان راهیان نور در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران گفت:گرامی میداریم یادوخاطر امام شهدا ،شهدای انقلاب وشهدای مدافعان حرم را که  با نثار جان  خود از انقلاب واسلام دفاع  کردند.
وی، افزود: امروزجنگ نرم دشمن جنگ با فکر و فرهنگ است وبسیار سخت تر از جنگ حضوری است که  دشمن سعی دارند با تهاجم فرهنگی مردم به خصوص جوانان را از اسلام و انقلاب دور کند.
استاندار مازندران گفت : باید حواسمان به توطئه دشمن باشد و برگزاری اردوهای راهیان نور راهی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است.
فلاح افزود:اردوهای راهیای نور پیام آور ایثار، شهادت وایستادگی وجریان عظیم فرهنگی است که باید استمرار داشته باشد.
استاندار مازندران گفت:باید بستری را فراهم کنیم تا همه مردم در این اردوها شرکت کنند و از نزدیک با صحنه‌های جنگ و رزم در دفاع مقدس آشنا شوند.
وی تصریح کرد: از40 هزارنفری که به مناطق جنگی اعزام شدند 20 هزار نفراز بسیج محلات بود که این خود یک ظرفیت وفرصت است تا جوانان ونسل امروزبا فرهنگ ایثار وشهادت آشنا شوند.
فلاح بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری فرد انقلابی تنها کسانی نیستند که  در پیروزی انقلاب حضور داشتند بلکه الان افراد و جوانانی که برای حفظ ارزش های اسلامی ،دفاع ازاستقلال کشور و ایستادن در مقابل تهدیدات دشمن گام بردارند؛ خود انقلابی هستند.
وی با اشاره به اقدامات خوب بسیج سازندگی در رفع محرومیت های جامعه وطرح اردوهای جهادی  گفت: باید زمینه ای را فراهم کنیم که حضور بسیج سازندگی در جامعه بیش از پیش شود.
نماینده عالی دولت در استان افزود: اردوهای جهادی، اردوهای هجرت واردوهای  راهیان نور راه سعادت ورستگاری است زیرا رضایت خداومردم در آن است وامیدواریم همه  ما در این راه پیشگام باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز