خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی:

با مدیریت سنتی نمی توان به اهداف بلند اقتصاد مقاومتی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۲۶۱

مردم به امید شغل بهتر و خدمات اجتماعی و آموزشی بهتر به شهرها مهاجرت می کنند که کاهش تولید و حاشیه نشینی را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه  در مجلس شورای اسلامی  در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بهشهر که با حضور مدیران شهری امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باید روش های سنتی را تغییر داد چرا که با مدیریت سنتی نمی توان به اهداف بلند اقتصاد مقاومتی دست یافت و مدیریت جهادی باید سرلوحه کار مدیران منطقه قرار گیرد.
 
 علی محمد شاعری با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشت مهمترین مطالبه مردم می باشد اضافه کرد: مردم خواستار تحول اقتصادی و اجتماعی هستند و بیکاری معلول توسعه نیافتگی و در نهایت سوء مدیریت است.
 
وی با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های مدون برای مشکلات موجود ادامه داد: شرق مازندران دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است که به دلیل سوء مدیریت ، منابع و امکانات به کالا ، خدمات و فرصت های اشتغال و توسعه تبدیل نشد.
 
نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه روحیه و مدیریت جهادی را لازمه رسیدن به توسعه و پیشرفت دانست و با اشاره به نرخ 72 درصدی مهاجرت از روستا به شهر در شهرستان بهشهر افزود: مردم به امید شغل بهتر و خدمات اجتماعی و آموزشی بهتر به شهرها مهاجرت می کنند که کاهش تولید و حاشیه نشینی را در پی دارد.
 
علی محمد شاعری با اشاره به سهم چشمگیر شرق مازندران در اراضی کشاورزی و گیاهان دارویی تصریح کرد: با این وجود کشاورزی در شرق استان به توسعه نرسید و با وجود تولیدات کشاورزی از صنایع تبدیلی خبری نیست.
 
وی با اشاره به ارتقای نمایندگی  گردشگری به اداره گردشگری  ادامه داد: شرق مازندران کمترین سهم گردشگری را  در استان  دارد که برای توسعه آن تهیه ی طرح جامع پروژه های گردشگری شرق استان ضرورت دارد.
 
نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت نخست ، توسعه شرق مازندران است از مدیران شهری خواست تا مهمترین اولویت ها و برنامه های پروژه ای هر دستگاه ، روستا و شهر مشخص شود و برنامه ها در اختیار رسانه ها قرار گیرد.
 
دکتر شاعری با اشاره به تدوین برنامه های سال 95 شهرستان گلوگاه به تفکیک  شهر و روستا افزود: برای بهبود کیفیت زندگی مردم ، خدمات صادقانه و ملموس ضرورت دارد.
 
در ادامه مدیران شهری به تشریح برخی از پروژه های رها شده ، موانع و مشکلات آنها پرداختند و دکتر شاعری نداشتن برنامه، اولویت بندی نکردن پروژه ها و سهل انگاری مدیریتی را مهمترین عوامل مشکلات موجود دانست.
 
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی دقیق، انتقاد منصفانه ، پرهیز از مسائل جناحی و سیاسی ، ایجاد بسترهای اعتمادسازی و افزایش مشارکت را از رسانه ها خواستار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز