خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت ؛

تجمع کارگران شرکت حفاری شمال در مقابل فرمانداری بهشهر

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۴۳۴

تعداد کثری از نیروهای شرکت حفاری شمال صبح امروز مقابل فرمانداری شهرستان بهشهر تجمع کردند و پیگیری مشکلاتشان را از فرماندار این شهرستان خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، تعداد کثیری از نیروهای شرکت حفاری شمال صبح امروز  مقابل فرمانداری شهرستان بهشهر تجمع کردند و پیگیری مشکلاتشان را از فرماندار این شهرستان خواستار شدند.
نیروهای این شرکت در نشست با فرماندار شهرستان بهشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بدون حضور خبرنگاران برگزار شد مطالبات و خواسته های خود را بیان کردند.
یکی منبع کارگری در گفتگو با خبرنگار ایلنا به اخراج 150 نفر از کارگران این شرکت اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مشکل اخراج  نیروها و تأمین امنیت شغلی برای کارگران این شرکت از مطالباتمان می باشد که در صورت بی توجهی به اخراج  همه کارگران منجر می شود.
وی با بیان اینکه این شرکت باید در این شهرستان ماندگار شود افزود: اختلافات حقوقی پروژه ای بین شرکت حفاری شمال و شرکت ایران فجر و مناقصه سکوی نیمه شناور امیرکبیر،  اخراج کارگران  را در پی داشت.
این منبع آگاه با بیان اینکه اقدام شرکت ایران فجر با حضور نیروهای خارجی به قیمت اخراج نیروهای بومی متخصص تمام می شود گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل پیگیری مقتدرانه مسئولان را در بازگشت پیمان راهبری سکوی ایران امیرکبیر به شرکت حفاری شمال خواستاریم.
وی با اشاره به دفاتر فعال این شرکت در کشور ادامه داد:  نام این شرکت گویای آن است که  شرکت باید در شمال و در منطقه ی شمال کشور و در شهرستان بهشهر فعالیت داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز