خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور:

برای تحقق اقتصاد مقاومتی تعامل و همکاری همه قوا ضروری است

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۷۵۶

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی به هماهنگی و همکاری همه قوا نیاز دارد و به همین دلیل مقام معظم رهبری به هر سه قوا ابلاغ نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، فرهاد دژپسند، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در همایش اختامیه گردهمایی آموزشی تخصصی فرمانداران کشور در ساری گفت: برنامه جامع و منحصر  به فرد برای تحقق اقتصاد مقاومتی تدوین شده است .

وی با اشاره به طرح‌های نیمه‌کاره در کشور افزود: برای اتمام طرحهای نیمه تمام ملی حداقل 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دژیسند خطاب به فرماندار اظهار داشت : فرمانداران برای واگذاری طرحهای عمرانی و تکمیل طرحها آستین ها را بالا بزنند.

وی افزایش سهم درآمد های غیر نفتی ، کاهش شکاف نرخ ارز، بهبود رتبه ایران در شاخص رقابت پذیری اقتصاد ایران ، تداوم کاهش نرخ سود بین بانکی ، کاهش نرخ تورم ، بهبود نسبی شاخص های اقتصادی از جمله اقدامات و موفقیتهای دولت تدبیر و امید نام برد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح نمود: اقدام و عمل در چهار حوزه علمی ، فرهنگی ، سیاسی و اجرایی باید پیگیری شود که نظریه پردازی ، گفتمان سازی ، مطالبه گری و اجرا و اقدام از ارکان آن است .

وی گفت: فرمانداران در بهبود الگوی مصرف ، افزایش بهره وری ، کارایی و تحقق اقتصاد مقاومتی سهم مهمی دارند.

دژیسند با اشاره به مهمترین اقدام اقتصاد مقاومتی افزود: تامین رشد پویا ، بهبود شاخص های مقاومت اقتصادی ، دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله از مهمترین اقدام اقتصاد مقاومتی است .

وی در ادامه اقتصاد مقاومتی را اقتصاد بومی ، علمی ، پویا و پیشرو عنوان کردو تصریح نمود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی به هماهنگی و همکاری همه قوا نیاز دارد و به همین دلیل مقام معظم رهبری به هر سه قوا ابلاغ نمودند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی تعامل و همکاری همه قوا ضروری است.

در پایان مراسم اختتامیه گردهمایی فرمانداران سراسر کشور در ساری ؛حمیدوند فرماندار نهاوند گزارش کارگروه سیاسی ؛شکری فرماندار میانه گزارش کارگروه عمرانی؛ناجی فرماندار شهریار گزارش کارگروه اقتصادی ؛مرسل پور فرماندار قرچک گزارش کارگروه امنیتی ؛ایزدی فرماندار سنقز گزارش کارگروه علوم انسانی و پژوهش و ساداتی فرماندار خمین گزارش کارگروه اجتماعی را قرائت کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز