خبرگزاری کار ایران

مدیرکارخانه اکریلتاب بهشهر :

می توان به جای نفت، منسوجات را به دیگر کشورها صادرکرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۶۲۵

با سرمایه گذاری در صنعت نساجی مازندران می توان به جای نفت، منسوجات را به دیگر کشورها صادر و میلیون ها شغل در کشور ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیر شرکت اکریلتاب بهشهر امروز در نشست با مسئولان استانی  به نیروی انسانی با استعداد و با مهارت مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه و حمایت از نساجی مازندران می توان محصولات این صنعت را به کشورهای دیگر صادر کرد چرا که شرایط آب و هوایی  استان به توسعه این صنعت کمک می کند.
 
محمدجعفر جعفر زاده با بیان اینکه ترکیه سالانه بیش از 50 میلیارد دلار صادرات محصولات نساجی دارد افزود: در ایران رطوبت هوای مازندران موجب قابلیت ارتجاعی و در نتیجه افزایش کیفیت پارچه می شود.
 
وی ادامه داد: سرمایه گذاری صنعت نساجی در استان های خشک به نسبت این استان سودآوری کمتری دارد وآب و هوای خشک استحکام پارچه های تولیدی را تضعیف و پارچه های کم دوام به بازار عرضه می شود که استمرار آن  به ضرر این صنعت تمام خواهد شد.
 
این فعال اقتصادی با بیان اینکه در دو دهه گذشته ارز به مازندران تعلق نگرفت که در نتیجه کارخانه های نساجی مازندران با مشکل مواجه شدند تصریح کرد:شرکت اکریلتاب در سال 1352 تأسیس و به بهره برداری رسید که در سال 1378 به علت پرداخت نکردن معوقات کارگران درگیری ها و شورش هایی شد.
 
جعفرزاده  که از سال 1378 مدیریت این شرکت را برعهده گرفت علاوه بر پرداخت سنوات 478 کارگر تا به امروز کارگری را  از این شرکت اخراج نکرد و حتی در دو سال اخیر ارث پدری اش را صرف توسعه این شرکت کرد.
 
مدیر شرکت اکریلتاب بهشهر از ورود ماشین آلات جدید در ماه های آینده به این شرکت خبر داد و گفت: این شرکت در اول وآخر بیش از 25 تن توان تولید دارد.
 
جعفرزاده در پایان گفت: با سرمایه گذاری در صنعت نساجی مازندران می توان به جای نفت، منسوجات را به دیگر کشورها صادر و میلیون ها شغل در کشور ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز