خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم شرق مازندران:

مطالبه گری یک جانبه خوب نیست/پیگیری امور مردم را در دستور کار قرار دهیم/اخراج 150 کارگر از شرکت حفاری شمال

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۵۴

باید وضعیت آموزش و پرورش را درک کرد تا کار در مسیر درست هدایت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، منتخب مردم بهشهر ، نکاو گلوگاه در مراسم نکوداشت معلمان (برادران)که در سالن هوتو شهیدآّباد برگزار شد با اشاره به نقش انبیا و امامان در روشنگری و راهبری جامعه گفت: اگر قرار است جامعه ای به استقلال ، ایمان ، هدایت ، خوداتکایی ، عبودیت و بندگی برسد باید به معلمان و آموزش و پرورش توجه شود.
 
علی محمد شاعری با بیان اینکه توسعه در بستر جامعه روی می دهد اضافه کرد: سرمایه گذاری در نیروی انسانی به عنوان فعالان عرصه اقتصاد ، اشتغال و تولید شرایط را برای دست یافتن به توسعه تسهیل می کند اما ضعف در مهارت و مدیریت ، واردات و وابستگی به کشورهای دیگر را در پی دارد.
 
وی ادامه داد: عزت مسلمان در استقلال اقتصادی ، اجتماعی ، هویت بومی و فرهنگی آن است که با فرهنگ سازی این اصول و ارزش ها و خودکفایی کشور باید چرخه تولید و کار به حرکت درآید.
 
منتخب مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه  نقش نظام آموزشی کشور  در تغییر مثبت  و رسیدن به شرایط مطلوب دانست و با اشاره به شعارهای عملیاتی ، مدیریتی و اجرایی مقام معظم رهبری در سال های اخیر به نقش اقتصاد در توسعه پرداخت  که مدیریت جهادی را می توان تطبیق حرف و عمل تعریف کرد.
 
علی محمد شاعری با بیان اینکه مطالبه گری یک جانبه خوب نیست افزود: باید وضعیت آموزش و پرورش را درک کرد تا کار در مسیر درست هدایت شود.
 
وی با اشاره به شروع جلسات و پیگیری ها قبل از آغاز رسمی کار ادامه داد: با توجه به شرایط نامطلوب  اشتغال و اقتصاد در شرق مازندران نباید لحظه ای را هدر داد چرا که کرامت و ارزش انسان ها باید حفظ شود.
 
منتخب مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه با اشاره به اخراج 150 کارگر از شرکت حفاری شمال گفت: باید جناح بندی های سیاسی را کنار گذاشت و فرهنگ پیگیری امور مردم را در دستور کار قرار گیرد و از بحث های حاشیه ای و تنش زا که به حل مشکلات مردم کمکی نمی کند پرهیز کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز