خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

در جامعه امروز صحنه جنگ در کارخانه هاست

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۷۵

باافتتاح کارخانه چوب و کاغذ و مجتمع فولاد تا یک ماه آینده و افتتاح چند واحد در بندر امیرآباد تا هفته دولت در مجموع برای حدود 600 نفر اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کار (ایلنا)، فرماندار شهرستان بهشهر در نشست با  تشکلات کارگری که به مناسبت روز جهانی کارگر در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در تولید ملی اظهارد اشت: در جامعه امروزی صحنه جنگ در کارخانه هاست به این معنا که رقابت در تولید ، رسیدن به خودکفایی و تحقق شعار مقام معظم رهبری در حمایت از تولید کنندگان ، صنعتگران و کارگران تجلی می یابد.
 
سید خالق سجادی  با بیان اینکه نباید اجازه داد کارخانه ای تعطیل شود افزود: باافتتاح کارخانه چوب و کاغذ و مجتمع فولاد تا یک ماه آینده و افتتاح چند واحد در بندر امیرآباد تا هفته دولت در مجموع  برای حدود 600 نفر اشتغال ایجاد می شود.
 
وی با اشاره به جلسات اخیر با سرمایه گذارها ادامه داد: طرح جامع عباس آباد نیز ارائه و عملیاتی می شود.
 
فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به کمبود صنایع مادر در مازندران اضافه کرد: در این استان به علت کمبود زمین و مسائل زیست محیطی شرایط برای پروژه های کلان صنعتی و اقتصادی دشوار می شود.
 
سجادی با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی شرق استان در دست بررسی است خاطر نشان کرد:  افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد به  شرایط و بسترهای مناسب برای ایجاد مشاغل جدید کمک خواهد کرد.
 
فرماندار شهرستان بهشهر حمایت از قشر زحمتکش کارگران را لازمه رسیدن به خودکفایی و تولید ملی دانست و بر لزوم  وحدت و همدلی تشکلات کارگری تاکید  کرد چراکه این تشکلات می توانند در تصمیم گیری های مهم جامعه نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز