خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران خبرداد:

استقرار سامانه احراز صلاحیت سند هویت رای دهندگان در شعب اخذ رای مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۰۲۹

مدیر کل فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران گفت: سامانه احراز صلاحیت سند هویت رای دهندگان در شعب اخذ رای مازندران استقرار یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران ،ابوذر قربانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری ،اظهار داشت: تمام 865 شعبه اخذ رای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر به سامانه احراز صلاحیت سند هویت رای دهندگان مجهز هستند.

 

 وی در توضیح این مطلب افزود: با وارد شدن شماره کارت ملی رای دهنده به این سامانه ،مشخصات شناسنامه ای فرد و اینکه در مرحله اول و در کدام شعبه اخذ رای شرکت کرده است، مشخص می شود.
مدیر کل فناوری اطلاعات ، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران، گفت: از 25مرحله انتخابات 23مرحله از فرایند انتخابات به صورت الکترونیکی در این دو حوزه انتخابیه برگزار می شود.
قربانی  با بیان اینکه وضعیت زیر ساخت های ارتباطی در شعبه های اخذ رای دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران  مطلوب است ، عنوان کرد: تمامی این شعبه ها به سامانه داده های انتخابات وزارت کشور متصل هستند.

 

وی افزود: مازندران از لحاظ زیر ساخت  و ارتباط مخابراتی از شرایط مطلوبی در سطح استان برخوردار است. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز