خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر خبر داد:

رتبه دوم بهشهر در پروژه مهر 1394

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۹۴۳

مدیر اموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: بهشهر بعد از سیمرغ رتبه دوم پروژه مهر استان را در میان 32 شهرستان – ناحیه و رتبه نخست در میان شهرهای بزرگ استان کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ،مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اهمیت و نقش سازنده ی  اصحاب رسانه در نهادینه کردن فرهنگ عمومی جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش در این راستا به دنبال  اجرای مدیریت تخصصی و حرفه ای بدور از هرگونه جناح بندی های سیاسی می باشد.
قربانعلی اصغری با باین اینکه آموزش و پرورش فرآیندی زودبازده نیست و سرمایه گذاری در این حوزه در طولانی مدت نمود می یابد گفت: در سال 1394 ، شش مربی از  134 مربی پیش دبستانی استخدام شدندو با بازنشستگی 107 همکار،  تلاش شد توازن  با تغییر  مقاطع همکاران حفظ شود.
وی با اشاره به ارزیابی شاخص های پروژه مهر 1394 ادامه داد:  بهشهر بعد از  سیمرغ  رتبه دوم استان را در میان 32 شهرستان – ناحیه و رتبه نخست در میان شهرهای بزرگ استان کسب کرد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر ارتقای معدل کتبی را از مهمترین برنامه های اجرایی در سال 1394 دانست و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته میانگین معدل کتبی از رتبه 13 در سال 1394 به رتبه سوم در 1394 ارتقا یافت و 16 مدرسه به ارزش 100 میلیون تومان در سال 94 بهسازی و تجهیز شد.
اصغری با اشاره به ساخت و تجهیز مدرسه روستای زینوند و راه اندازی سومین آزمایشگاه نانو استان در شهرستان بهشهر اضافه کرد: خانه معلم نیز  با 8 سوئیت در اسفند 94 افتتاح شد .
وی در راستای کیفی کردن مراسم تجلیل و تکریم معلمان بیان کرد: برای نخستین بار جشن روز معلم به طور تفکیکی در بهشهر ،خلیل شهر ، رستمکلا ، بخشداری یانه سر و دهستان میانکاله برگزار می شود .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر مراسم تجلیل و سپاس از معلمان  شاغل و بازنشسته شهرشستان بهشهر ، دیدار همکاران نمونه شهرستان با امام جمعه ، همایش تجلیل از سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان و دانش اموزی ، برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان ، افتتاحیه نمایشگاه بومی – محلی در دبستان شهدای زیروان را بخشی از برنامه های اجرایی هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان بهشهر اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز