خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان بابل:

توجه به آموزش و پرورش موجب رشد و بالندگی کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۵

والدین و دیگردستگاه ها و نهادها باید دوشا دوش آموزش و پرورش بر روند امور، نظارت داشته باشند و در مسائل آموزشی و پرورشی مدارس دخیل باشند.

ایلنا: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: باید نسبت به آموزش و پرورش عنایت و توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در تربیت نسل آینده ساز جامعه دخیل بوده و بالطبع در ایجاد موجبات رشد و بالندگی میهن عزیزمان ایران نقشی اساسی ایفا نماییم.

به گزارش ایلنا از بابل، امام جمعه شهرستان بابل با تاکید بر برنامه ریزی پیرامون رفع مشکلات در بحثبازگشایی از جمله سرویس مدارس، از تمامی مدیران ادارات خواست با تمام ظرفیت در جهت حل مشکلات مدارس و دانش آموزان اقدام نمایند تا دانش آموزان عزیز با روح لطیف خود بتوانند در اول مهر در مدارس با شرایط عالی به تحصیل بپردازند.

عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان بابل خاطرنشان کرد: انشاالله سال تحصیلی جدید همراه با شور و نشاط همراه با کسب موفقیت روز افزون برای مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی باشد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: والدین و دیگردستگاه‌ها و نهاد‌ها باید دوشا دوش آموزش و پرورش بر روند امور، نظارت داشته باشند و در مسائل آموزشی و پرورشی مدارس دخیل باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز