خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

زائر سرا برای شخص یا نهاد خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۳۲

آیت الله طبرسی گفت: می طلبد تا همه برای ساختن این پروژه معنوی قدم برداشته و همه دست در دست هم خانه ای برای زائران دلسوخته امام مهربانی ها ، امام رضا (ع) بنا کنند.

به گزارش ایلنا، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با استاندار، نبیان معاون عمرانی استاندار و نمایندگان صنوف مصالح ساختمانی استان به تسریع در روند ساخت زائر سرا مازندرانی ها در مشهد مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: این زائرسرا برای زائران کم برخوردار و افراد محروم  احداث می شود.
آیت الله طبرسی افزود: می طلبد تا همه برای ساختن  این پروژه معنوی قدم برداشته و همه دست در دست هم خانه ای برای زائران دلسوخته امام مهربانی ها ، امام رضا (ع) بنا کنند.
وی احداث زائرسرا را فرصتی برای افراد خیر و نیکوکار دانست که با ایجاد امکانات مورد نیاز در این مکان شرایط را برای افرادی که تاکنون توفیق طیارت امام رضا (ع) را نیافته اند مهیا کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: احداث زائرسرای ارزان قیمت در برای زائران مازنی در مشهد مقدس فرصتی برای افراد نیکوکار برای برجای گذاشتن باقیات و صالحات بوده و می طلبد تا همه در این عمل خیر مشارکت داشته باشند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری زمین با ارزشی را  را بصورت رایگان در اختیار مازندران قرار داده است، عنوان کرد: از آنجاییکه مازندرانی ها و آذری ها بیشترین سفر را به مشهد مقدس بین استان های کشور دارند، ساخت زائر سرا برای اقامت و اسکان افراد محروم و کم درآمد جامعه ضروری است.
 
آیت الله طبرسی :   این زائر سرا برای شخص یا نهاد خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است  و یک مکان اقامت عمومی برای زائران آقا امام رضا (ع) است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز