خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در قم خبر داد:

مشارکت دو برابری خیرین مدرسه ساز نسبت به دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۸۴

ارتقای هر کشوری به آموزش و پرورش آن کشور بستگی دارد و هر کشوری در این زمینه ارتقا داشته باشد در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی با موفقیت رو به رو می‌شود در حالی که خلاف این امر، جز محرومیت نخواهد بود.

ایلنا: رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، از مشارکت دو برابری خیرین مدرسه ساز نسبت به دولت طی سال‌های اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، " محمدرضا حافظی "، در دیدار روسای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با آیت‌الله نوری همدانی در قم اظهار کرد: ارتقای هر کشوری به آموزش و پرورش آن کشور بستگی دارد و هر کشوری در این زمینه ارتقا داشته باشد در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی با موفقیت رو به رو می‌شود در حالی که خلاف این امر، جز محرومیت نخواهد بود.

وی به سابقه مجمع خیرین مدرسه‌ساز در کشور اشاره کرد وگفت: خیرین مدرسه‌ ساز ۱۶ سال گذشته در جوار بارگاه امام رضا(ع) به تعداد انگشت دست این حرکت بزرگ فرهنگی را در کشور آغاز کردند.

حافظی به مشارکت بیش از ۵۰۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در سراسر کشور اشاره کرد و یادآور شد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ۵۵۰ شهرستان و ۳۱ استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه، ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خیرین در نخستین سال تاسیس کمک کردند، افزود: در سال ۸۸ خیرین مدرسه ساز ۷۴۰ میلیارد تومان مشارکت داشتند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور یادآور شد: در تمامی روستا‌ها، شهر‌ها و استان‌های کشور آثار پر خیر و برکت خیرین در امر مدرسه‌سازی را شاهد هستیم و حتی این امر به خارج از مرزهای کشور گسترش پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز