خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور روستایی استاندار مازندران :

حضور چهار میلیون مسافر در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۷۶۴

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری مازندران از اقامت و بازدید حضور چهار میلیون نفر مسافر از روستاهای استان در نوروز امسال خبرداد .

به گزارش ایلنا، جان الله عبدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندان ، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون بیش از دو میلیون و 355 هزار نفر شب اقامت در روستاهای استان داشتیم.
وی افزود : یک میلیون و 850 هزار نفر مسافر از روستاهای مازندران بازدید کردند و بازدید از روستاها نقطه هدف بسیاری از مسافران نوروز امسا ل بود .
مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران از برگزاری بازارچه های فروش محصولات صنایع دستی در روستاهای استان خبرداد و گفت که این  بازارچه ها فرصت خوبی برای ارائه و به نمایش گذاشتن تولیدات دستی استان فراهم کرده است .
وی با اشاره به اینکه دو هزار دهیاری روستاهای مازندران فعالیت چشمگیری در نوروز امسال داشته اند ، ادامه داد :برای این منظور ساماندهی خانه های مسافر برای ارائه خدمات در این عرصه فراهم کردیم.
عبدی با تاکید بر اینکه با فعال شدن کمیته دهیاری و روستایی در ستاد سفر زمینه و بستر خوبی برای جذب و ارائه خدمات به گردشگران را در روستاها فراهم آوریم .
وی ادامه داد: زیر ساخت های مورد نیاز برای روستاها فراهم شود تا بوم گردی را بصورت پایلوت در روستاها داشته باشیم .
عبدی تمامی روستاهای مازندران را روستاهای هدف گردشگری برشمرد و ادامه داد : 45 درصد جمعیت استان مازندران در روستاها ساکن هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز