خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان خبر داد:

راه اندازی ۲۲ کمپ از سوی کمیته گردشگری روستایی استان در نوروز ۹۳

کد خبر : ۱۵۰۳۴۶

بیش از ۲۰۰ نفر در کمپ های گردشگری روستایی استان به صورت مستقیم به فعالیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران خواهند پرداخت.

ایلنا - گرگان: سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری گلستان از راه اندازی ۲۲ کمپ از سوی کمیته گردشگری روستایی به جهت معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستاهای استان در نوروز سال ۹۳ خبر داد.
به گزارش ایلنا، قاسم سمیعی گفت: بخش اعظمی از جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی استان در محدوده روستاهای گلستان قرار گرفته و از این رو دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری به عنوان متولی گردشگری روستایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، تصمیم گرفته با راه اندازی این کمپ‌ها ضمن به نمایش گذاشتن شیوه زندگی روستائیان، به ارائه خدمات لازم به مسافران و گردشگران بپردازد.
وی خاطرنشان کرد: در هر یک از این کمپ‌ها در یکی از روزهای ایام نوروز، جشنواره فرهنگ روستا به جهت معرفی آداب و رسوم و سنت‌ها، بازی‌های بومی محلی، صنایع دستی و… روستاهای استان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ نفر در کمپ‌های گردشگری روستایی استان به صورت مستقیم به فعالیت و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران خواهند پرداخت.
سرپرست دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری گلستان اظهار داشت: کمپ‌های گردشگری روستایی، در مبادی ورودی و خروجی استان، مناطق گردشگری، روستاهای پرتردد، و… برپا خواهد شد.
سمیعی افزود: به جهت رونق اقتصاد گردشگری، آماده کردن بسترهای درآمد زایی با ارائه محصولات بومی استان همچون صنایع دستی، غذا‌ها، محصولات باغی، و… در کمپ‌های مذکور می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز