خبرگزاری کار ایران

از امروز دوشنبه تا جمعه ۱۳ فرودین ماه:

باران همراه با رعد و برق و باد شدید تا روز طبیعت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۶۶

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید در مازندارن تا جمعه و روز طبیعت ادامه دارد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛نوربخش داداشی در اطلاعیه ای اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی،  بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید در مازندارن تا جمعه و روز طبیعت  ادامه دارد .
وی افزود :براساس این گزارش با عبورجریان میانی از این استان از امروز دوشنبه نهم تا روز چهارشنبه یازدهم فروردین وضعیت ابرناکی همراه با بارش پراکنده باران توام با رعد و برق و باد شدید بر منطقه حاکم می شود .
مدیر کل هواشناسی مازندران افزود: از چهارشنبه شب جریان میانی جای خود را به سامانه بارشی شمالی می دهد که با ورود این سامانه به مازندران از روز پنجشنبه دوازدهم فروردین ماه دور جدید بارش باران شدید همراه با کاهش دما در این استان شروع می شود .
مدیر کل هواشناسی مازندران مهمترین رخ داد ناشی از ورود سامانه جریان شمالی به مازندران را بارش برف درمناطق کوهستانی ، اختلال در تردد خودروها، کاهش دما و مواج شدن دریای خزراعلام کرد .
وی افزود: طبق پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی شمالی تا جمعه در استان ادامه دارد و از روز شنبه با ورود سامانه جوی پایدار در استان به تدریج بارش ها قطع و هوای پایدار بهاری جایگزین می شود .
 

هم اکنون هوای مازندران ابری همراه با بارش پراکنده باران است که این بارش ها درمناطق کوهستانی و ارتفاعات همراه با برف گزارش شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز