خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبر داد

اقامت 440هزار نفرشب در ساری

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۱۵۳

فرماندار مرکز استان گفت: از 27 اسفند روز شروع فعالیت ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری تا شب گذشته 440هزار نفر شب اسکان در شهرستان ساری داشتیم.

به گزارش ایلنا،احمد حسین زادگان فرماندار مرکز استان در  حاشیه بازدید از مراکز خدمات رسان نوروزی در سطح شهرستان گفت: به واسطه موقعیت خاص شهرستان مسئولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باید بستر را برای استفاده بهینه از همه پتانسیل های شهرستان اعم از طبیعی، گردشگری، معنوی و خدماتی فراهم سازند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا روند خدمات رسانی در دور دوم سفرهای نوروزی نیز تداوم داشته و بتوانیم همچون دور نخست استقبال از مسافران در دور دوم نیز با افزایش خدمات‌رسانی‌ها زمینه رضایتمندی مسافران و گردشگران را فراهم کنیم.

رئیس ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان ساری در ادامه  گفت: 187451گردشگر از ابتدای طرح نوروزی ستاد خدمات سفر از 27 اسفندماه سال 94 تاکنون از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی شهرستان دیدن کرده‌اند.

حسین زادگان تصریح کرد:116مکان اقامتی در شهرستان ساری، برای پذیرایی و استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی آماده شده است که این مکان های اقامتی شامل مهمانپذیرها، مجتمع های پذیرایی ، هتل وهتل  آپارتمان ها  ،پلاژها،اقامتگاههای استیجاری و... هستند ضمن اینکه 70 مدرسه نیز با بیش از 600کلاس، برای اقامت فرهنگیان گردشگر در این شهرستان آماده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز