خبرگزاری کار ایران

ثبت 755هزار و365 نفر شب اقامت تا 6فروردین در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۱۵۲

فرماندار بابلسر گفت:براساس آمار از 27 اسفند روز شروع فعالیت ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر تا شب گذشته 755هزارو365 نفر شب اقامت در شهرستان بابلسر ثبت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان سید علی اسد فرماندار بابلسر با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز به همه شهروندان و ملت سرافراز ایران به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 95به نام " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به دنبال اقتصاد درون زا با نگاه به اقتصاد بیرون و تکیه بر پتانسیل و ظرفیت های داخلی است که راه حل صحیح برای بر طرف کردن مشکلات کشوراست.

وی، با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی فقط مختص دولت نیست بلکه مردم هم باید تلاش کنندتا یک اقتصاد پویا بوجود آید، تصریح کرد: وابستگی اقتصاد کشور به توانمندی داخلی و ارتباط با دنیای اقتصاد و تجارت مورد تاکید مسئولان است که در این راستا تکیه نظام اسلامی در این زمینه به اقتصاد مقاومتی است تا با عملی شدن آن مردم آثار آن را حس و مشاهده کنند.

  فرماندار بابلسر در ادامه گفت: براساس آمار از 27 اسفند روز شروع فعالیت ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر تا شب گذشته 755هزارو365 نفر شب اقامت در شهرستان بابلسر ثبت شده است.

اسد افزود: برابر گزارش واصله به ستاد ،در شب گذشته 110هزار و 180نفر شب اقامت در شهرستان بابلسر به ثبت رسیده است.

رئیس ستاد دائمی ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر شهرستان بابلسر آمار اسکان فرهنگیان را از 25 اسفند تا 6فروردین،12هزار و458نفر شب اقامت عنوان کرد و اذعان داشت:5637نفر در قالب 1346خانوار در مراکز آموزشی این شهرستان تا روز گذشته 6فروردین اقامت داشته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز