خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته امور شهرداری های ستاد خدمات سفرمازندران مطرح کرد:

افزایش اسکان مسافران نوروزی در پارک های استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۱۵۰

قدیری گفت: از بیست و هفتم اسفند ماه تاکنون 595 هزار و 190 نفردر این چادر ها اسکان گرفتند و نسبت به مشابه سال گذشته 124 هزار نفر افزایش اسکان مسافر در پارک های استان داشتیم.

علی قدیری در گفتگو با  خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری  از برپایی 13 هزار و 544 چادر در سطح استان خبر داد و اظهار داشت : این تعداد چادر در سطح شهر و پارک های جنگلی  و کمپ های استان برپا شد.

وی افزود: از بیست و هفتم اسفند ماه تاکنون 595  هزار و 190  نفردر این چادر ها اسکان گرفتند و نسبت به مشابه سال گذشته  124 هزار نفر افزایش اسکان مسافر در پارک های استان داشتیم.

دبیر کمیته امور شهرداری های ستاد خدمات سفرمازندران ، گفت: تاکنون 35 هزار و 11 فقره بازدید از در خصوص نظافت  از اماکن عمومی  و مراکز اقامتی در سطح استان صورت گرفت .

قدیری با اعلام اینکه تاکنون 2 هزار و 166 امداد خودرو به مسافران نوروزی خدمات ارائه کرده است، افزود: امسال 189 مورد خدمات  امداد خودرویی  به مسافران نوروزی نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
 
وی از توزیع 131 هزار 442 نسخه بروشور در بین مسافران و گردشگران نوروزی مازندران  در سال جاری خبر داد و گفت: از بیست و هفتم اسفند ماه تاکنون 177 فعالیت فرهنگی در سطح استان برای مسافران نوروزی در سطح استان اجرا شد.
 
قدیری تعداد خودروهای وارد شده به پارک های جنگلی را 123 هزار و 962 خودرو عنوان کرد و افزود: 32 هزار خودرو نسبت به مشابه سال گذشته در وردو به پارک های جنگلی افزایش داشته است.
 
دبیر کمیته امور شهرداری های ستاد خدمات سفرمازندران ، افزود:  امسال 583 هزار و 178 کیلوگرم مصرف CNG بوده است که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش مصرف و 3 میلیون و 853 هزار لیتر بنزین که نسبت به مشابه سال گذشته افزایش مصرف داشته است.
 
وی افزود:  در خصوص اتفاقات شبکه های برق و گاز ، تلفن نسبت به سال گذشته  کم ترین اتفات شبکه های مربوطه را داشتیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز