خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز نوروز ۹۵ :

اقامت بیش از 37هزار مسافر نوروزی در چادرهای مسافرتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۶۸

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ، گفت: 37 هزار و 146 نفر با 7 هزارو 429 تخته چادر در چادرهای مسافرتی پارک ها و حاشیه بلوارها و خیابان ها ی استان اقامت داشتند

به گزارش ایلنا، مهران حسنی  در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری از اقامت بیش از 79 هزار مسافر و گردشگران نوروزی در اقامتگاه های استان  در چهارمین روز از سال 95 خبر داد و اظهار داشت: این میزان  مسافر در هتل ، مهامنپذیر، هتل آپارتمان، خانه مسافر، کمپ های موقت، مراکز فرهنگی ، سایر مراکز اقامتی و چادرهای مسافرتی اقامت داشته اند.
 
وی از اقامت 12 هزار و 273 نفر از مسافران در اقامتگاههای آموزش و پرورش مازندران خبر داد و گفت: 37 هزار و 146 نفر با 7 هزارو 429 تخته چادر در چادرهای مسافرتی پارک ها و حاشیه بلوارها و خیابان ها اقامت داشتند.
 
معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از 332 بازدید نظارتی بر رستوران ها، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت روز  گذشته در مازندران خبر داد .
 
وی  در خصوص اقدامات نظارتی در استان گفت: در اقدامات نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی صورت گرفته 21 مورد تشویق و 10 مورد تذکر اعلام شد.
 
 معاون میراث فرهنگی مازندران تعداد بازدید از مراکز تاریخی فرهنگی را  188 هزار و 537 نفر، جاذبه های طبیعی 104 هزارو 201 نفر و جاذبه دست ساز را در سطح استان 52 هزار و 867 نفر عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز