خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران :

حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۷۲۶

نیازی با بیان اینکه حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است، افزود: تمامی دستگاهها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛نادعلی نیازی در جمع خبرنگاران در مسجد شکوهی ساری به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و اظهار داشت:
وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران حماسه افرین بوده اند، افزود: حضور مردم در این عرصه حماسه آفرین، اقتدار و همبستگی نظام را افزایش داده و ایران با تمام وجود به عنوان الگویی برای بیداری اسلامی در منطقه مطرح می کند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران  ، گفت: مردم با انتخاب فرد مورد نظر خود در سرنوشت کشور دخالت کرده و همه مطیع رای مرد بوده و حضور پرشور و حماسی آنان در انتخابات قابل تحسین بوده و دشمن را به زانو در می آورد.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای موجب تثبیت انقلاب و پشتیبانی از نظام اسلامی می شوند، عنوان کرد: مرد در این روز برگی دیگر از ورق های موفق و ارزشمند نظام اسلامی را رقم می زنند.
نیازی  با بیان اینکه حضورپرشور مردم در انتخابات نشانگر انتخابی با امنیت کامل است، افزود: تمامی دستگاهها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز