خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار:

تجلیل از 800 دانش آموز نخبه حوزه پرورشی در فریدونکنار

کد خبر : ۳۵۰۲۹۲

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از 800 دانش آموز نخبه فرهنگی،هنری،ورزشی و قرآنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید عظیم اسماعیل زاده از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از 800 دانش آموز نخبه حوزه پرورشی خبر داد.

وی گفت:پس از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در سال گذشته به دنبال تقدیر شایسته از نخبگان این مسابقات بودیم که با تلاش و پیگیری معاون محترم پرورشی،توانستیم در این زمان ،کار را به انجام برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار اظهار کرد:برگزاری چنین همایشی در طول چند سال گذشته بی نظیر بوده و با توجه به کمبودهای شدید مالی،توانستیم به نحو شایسته ای از نخبگان حوزه پرورشی تقدیر کنیم.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را میدان خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزان ذکر کرده و تصریح کرد:باید از دانش اموزانی که در مسیر فرهنگ و هنر قدم می گذارند تقدیر کنیم چراکه  معتقد به معجزه ی تشویق هستیم.

اسماعیل زاده بیان کرد:در کنار 800 دانش آموزی که در سال گذشته حائز رتبه های برتر شهرستانی و استانی شده بودند،از داوران مسابقات و برگزارگنندگان آن نیز تجلیل کردیم .

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا درسال جاری،زودتر بتوانیم چنین همایشی را با کیفیت بهتر برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز