خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام پذیرفت؛

جشن انقلاب کارگران بازنشسته غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۰۸۰

صبح امروز با حضور کثیری از کارگران بازنشسته غرب مازندران جشن پیروزی انقلاب در محل سینما جهان نما چالوس برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از چالوس سید علی اصغرمحمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در این مراسم با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد رشد و شکوفایی سازمان تامین اجتماعی بودیم اظهارکرد: شایسته محوری، پاکدستی و پاسخگویی شعار و محور برنامه های سازمان تامین اجتماعی در برهه کنونی است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افزود: رضایتمندی و حفظ ایجاد اشتغال و امنیت شغلی در کارگاهها برای مردم مهمترین وظیفه سازمان تامین اجتماعی است.

محمودی با بیان اینکه کارگر باید با عزت کار کند، با عزت بازنشسته شود و بالاترین حقوق را دریافت کند، افزود: سازمان به دنبال صیانت از نیروی کار و حقوق کارگران است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از اعزام هزار زائر در غالب کاروان زیارتی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس در سالجاری خبرداد و افزود: ساماندهی چنین کاروانهایی با مشارکت و تدبیر کانونها ی  بازنشستگان سراسر استان امکان پذیر شده که امید است این اقدامات تداوم یابد. 

وی تصریح کرد: سازمان در تلاش است تا تمامی برنامه های رفاهی و درمان بازنشستگان را ارتقاء دهد، به طوری که قرار است تا در طرح کرامت تعداد و میزان گروه‌ها را افزایش دهد.

محمودی اضافه نمود:این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان اجتماعی و اقتصادی کشور با مأموریت‌های متنوع و متعددی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی، نه تنها متکفل ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به ذینفعان خود است، بلکه  با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری نسبت به حفظ، حراست و ارتقای سرمایه‌های بیمه شدگان خود تلاش کرده است.

در ادامه این مراسم رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با تشریح شکل گیری انقلاب اسلامی و متاثربودن جامعه کارگری درآنزمان و بازنشستگان امروز گفت:پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرینی در تاریخ پر فراز و نشیب این کشور است و استقرار و تداوم این شجره طیبه با حمایت و همراهی آحاد ملت بزرگ ایران الخصوص کارگران میسر شده است.

نصراله دریابیگی تصریح کرد:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف اجرای احکام نورانی اسلام و بسط و گسترش عدالت در همه عرصه‌ها برپا شدوبرای تحقق آرمانهای بلند نظام اسلامی در37 سال گذشته شاهد بودیم که کارگران دیروزوبازنشستگان امروزاز هیچ گونه ایثار و فداکاری مضایقه نکردند و در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی همواره حاضر بوده‌اند.

وی با تقدیر و تشکر از دولت تدبیر و امید که مسند سازمان تامین اجتماعی را به دست صاحبان اصلی آن سپرده است ابرازداشت:هم اکنون قانونمداری، برنامه‌محوری، پاکدستی و پاسخگویی مهمترین راهبردهای سازمان تأمین‌اجتماعی است که در این صندوق بین النسلی انجام میگیرد.

گفتنی است در این مراسم  که با حضور فرماندار و امام جمعه چالوس بودجنگ و شادی و نمایش های خاص این دهه برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز