خبرگزاری کار ایران

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار عنوان شد؛

۱۲فروردین، بهار استقلال و آزادی ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۴۴

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی ایران عنوان شد که ۱۲فروردین، بهار استقلال و آزادی ملت ایران وعید مردم سالاری است.

در این پیام مشترک که نسخه‌ای از آن امروز در اختیار ایلنا قرار گرفت، اینگونه آمده است؛ ۱۲فروردین، بهار استقلال و آزادی ملت ایران وعید مردم سالاری دینی بوده که در راه است.

این پیام تصریح می‌کند که مردم حماسه آفرین کشورمان از اقوام، نژاد‌ها و اصناف مختلف همدل و همزبان و یکپارچه در سایهٔ اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری هوشمندانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب، بلوغ فکری و سیاسی خود را با آرای قاطع و بی‌نظیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

در ادامه پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گفته شده: بی‌شک دوازدهم فروردین عصارهٔ دوران سراسر حماسه، حق طلبی و مبارزه عزت طلبان اسوه، علیه دوران سیاه استعمار و استبداد است که خون شهیدان در آن به ثمر نشست و جلوه‌ای از وعدهٔ حق خداوند تبارک و تعالی در پیروزی خون برشمشیر نمایان شد.

در پایان این پیام افزوده شده: ما با تبریک فرا رسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران رجای واثق داریم مردم شهید پرور گیلان با تدابیر خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، همدل و همزبان با دولت، همچون گذشته بر حفظ آرمان‌ها و ارزشهای این نظام استوارند و حافظ حقیقی این ودیعه الهی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز