خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

کارگران در شکل گیری انقلاب اسلامی بیشترین نقش را داشته اند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۷۵۷

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : قانون اساسی در انقلاب پیامبر اسلام ، قرآن مجید بود ولی بعد از رحلت پیامبر ، شریعت ایشان دچار آسیب شد .

به گزارش  ایلنا ،آیت الله علی معلمی صبح امروز در جمع بانوان کارگر استان مازندران ، افزود : انقلاب اسلامی ایران ، فرصت خوبی در کشور فراهم آورد ولی این فرصت نیز در معرض تهدید قرار گرفت .

وی با تاکید بر اینکه اگر قوانین به خوبی اجرا می شد ، کارگران به حق شان می رسیدند ، اظهار داشت :  کارگران در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند .

امام جمعه شهرستان قائم شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : مردم اگر احساس کردند که نمایندگان آنها به خوبی انجام وظیفه نمودند ، دوباره به آنها فرصت دهند .

آیت الله معلمی با بیان اینکه انتخابات فرصت خوبی است تا نمایندگان دلسوز به مردم خدمت کنند ، افزود : همه مسئولین باید دفاع از حقوق کارگران را وظیفه ذاتی خود بدانند .

وی با اشاره به وضعیت فعلی کارگران نساجی مازندران ، اظهار داشت : اینکه کارخانه نساجی تولید دارد و تولیدات خود را به فروش می رساند ولی حقوق کارگران را پرداخت نمی کند ، نگران کننده است و مسئولین باید این موضوع را پیگیری کنند.

آیت الله معلمی رمز ماندگاری حضرت فاطمه معصومه (س) در تاریخ را پیروی از امامت و ولایت دانست و تصریح کرد : اگر اصل امامت و ولایت نبود ، نظام جمهوری اسلامی در خطر می افتاد و دفاع مقدس نیز شکل نمی گرفت .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت : اگر گرفتن حقوق کارگران پیگیری شود ، ختماً دست یافتنی خواهد بود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز